Nou bijna zover, dan weet ik of ik wel of niet zwanger ben Maar tot die tijd zullen jullie misschien verschillende topics zien van mij😀 vandaag even gelopen naar buiten en even gebukt gaan zitten en toen ik opstond had ik opeens een soort krampachtige gevoel in mijn onderbuik, nou is dit misschien iets van om blij te worden😜 Lage rugpijn heb ik ook sinds 2 dagen, zo een zeurende gevoel.. Ik ben echt benieuwd Nou mensen, even gewoon meepraten, ik heb nog 5 dagen te gaan, dus laten we even gewoon leuk onderling praten in topics😄
Hihi zo kom je de laatste dagen idd goed door, zo doe ik dat ook altijd pijntjes is fijntjes als het idd een goed teken is! ik start morgen met tempen, moet iets doen om de tijd tot eisprong te doden haha. Ik duim voor jou dat het lekker wegblijft!!
Ik hooop het zo erg, heb af en toe wat steekjes in mijn buik die soms naar de zij doorlopen (links/rechts) En voel ook wat in de midden van mijn buik
Ik zit ook weer op het wachtbankje. Heb sinds mijn eisprong last van een zeurend gevoel in mijn linker lies, en af en toe voel ik ook een soort menstruatie pijn onder in mijn buik, als ik moet hoesten of niezen doet het ook zeer.. Nou probeer ik me er elke keer niet mee bezig te houden, want je voelt elke maand wel wat en dan komt toch die teleurstelling weer om de hoek kijken. Maar toch hoop je er toch weer op Ik wacht graag mee, en hopelijk veel positieve testen