Zal mijn voorgevoel dan toch kloppen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dreamcatcher, 29 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreamcatcher

dreamcatcher Niet meer actief

Ik weet niet waar ik dit berichtje het best kan plaatsen maar ik moet echt mijn verhaal kwijt. Wij hebben al een zoontje van 3,5. Nu zit ik gewoon aan de pil maar ben ik deze door veel drukte en stress een aantal keren vergeten in te nemen (dom dom dom ik weet het). De reden dat wij nog even willen wachten met een tweede is omdat ik nog 2 jaar studie te gaan heb en we voor de tijd willen verhuizen, we wonen nu erg klein. Ook loopt de ontwikkeling van ons zoontje niet helemaal zoals het hoort.

Alleen heb ik ineens sterk het gevoel zwanger te zijn! Hier een lijstje van mijn symtomen:

* Erg levendig en raar dromen
    * toegenomen eetlust
    * urine ruikt soort van zoetig ( sorry voor de details ;) )
    * zeurderig gevoel in m'n buik
    * erg opvliegerig en emotioneel uit het niets

Ik weet dat jullie niet kunnen raden of ik wel of niet zwanger ben. Daarom heb ik testjes besteld, deze komen als het goed is morgen binnen. Ben erg zenuwachtig! Mocht het zo zijn dan is de baby van harte welkom. Pff nu wachten tot morgen

2. sirine

sirine Lid

26 mei 2015
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Erg hé, dat wachten! Ik zou het gewoon eventjes afwachten, hou je ons op de hoogte?

3. dreamcatcher

Jaa sirene, echt verschrikkelijk. Het is ook zo lastig om in te schatten wanneer ik kan testen. Ben echt heel erg nerveus en heb voor mijn gevoel steeds meer symptomen. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat ik me steeds meer symptomen inbeeld :)

4. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

Spannend, ja erg moeilijk dat wachten.

5. dreamcatcher

Oh en word ook knettergek van de poes. Ze is niet bij me weg te slaan

6. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    spannend... over je symptomen kunnen we weinig zeggen natuurlijk.. succes met testen!

Deel Deze Pagina