Ik weet niet waar ik dit berichtje het best kan plaatsen maar ik moet echt mijn verhaal kwijt. Wij hebben al een zoontje van 3,5. Nu zit ik gewoon aan de pil maar ben ik deze door veel drukte en stress een aantal keren vergeten in te nemen (dom dom dom ik weet het). De reden dat wij nog even willen wachten met een tweede is omdat ik nog 2 jaar studie te gaan heb en we voor de tijd willen verhuizen, we wonen nu erg klein. Ook loopt de ontwikkeling van ons zoontje niet helemaal zoals het hoort. Alleen heb ik ineens sterk het gevoel zwanger te zijn! Hier een lijstje van mijn symtomen: * Erg levendig en raar dromen * toegenomen eetlust * urine ruikt soort van zoetig ( sorry voor de details ) * zeurderig gevoel in m'n buik * erg opvliegerig en emotioneel uit het niets Ik weet dat jullie niet kunnen raden of ik wel of niet zwanger ben. Daarom heb ik testjes besteld, deze komen als het goed is morgen binnen. Ben erg zenuwachtig! Mocht het zo zijn dan is de baby van harte welkom. Pff nu wachten tot morgen
Jaa sirene, echt verschrikkelijk. Het is ook zo lastig om in te schatten wanneer ik kan testen. Ben echt heel erg nerveus en heb voor mijn gevoel steeds meer symptomen. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat ik me steeds meer symptomen inbeeld