hmm hier bleken we er enorm slecht van te slapen bij elk zuchtje zaten we allebei rechtop in bed dus dat heeft denk ik 2 nachten geduurd.. oma daarentegen gebruikte hem wel als ze thuis oppaste en ook op vakantie was het ideaal... konden wij gewoon even naar het restaurant een spelletje spelen. zonder dat je meteen van die madeleine-verhalen krijgt.. want je hoort alles wat er gebeurd. (zaten ook heel dichtbij hoor.. maar het si wel prettig als je nog even je kamer uitkunt als je kind de halve dag slaapt )
Hier ook een babyfoon, wij horen haar niet als ze boven ligt te slapen.. 's Avonds als wij naar bed gaan gaat hij uit en zetten we de deur op een kier.
hoi Ik heb de babyfoon altijd gebruikt mijn zoontje is 7 jaar en angstig dus erg fijn gevoel voor hem ,en nu natuurlijk ook voor de baby
Babyfoon staat altijd aan, hij staat mij niet in de weg.. Geen idee wanneer we er mee stoppen, voorlopig nog niet iig.. Bij een evt 2e kind verhuist de babyfoon naar de nieuwe baby, maar die zit nog even niet in de planning haha.. tot die tijd zal ie denk ik bij kleine man blijven staan. Ik vind het ook gewoon leuk, overdag als hij dan lekker ligt te kletsen kun je t horen.. Wij hebben overigens de simpelste huis, tuin en keukenbabyfoon zonder camera
Wij gebruiken hem nu nog bij de oudste twee. Het is namelijk onderdeel van hun slaapritueel om het muziekje aan te zetten. Verder droomt de oudste nog wel eens of hij gaat half slapend uit bed en dan horen wij hem beneden met de deur dicht en televisie aan niet of niet altijd.
Nooit een babyfoon gehad. Word je helemaal leip van met zo'n ding en dan vooral met zo'n camera. Nee is niet aan mij besteed. Heel de tijd luisteren of kijken wat je kind aan het doen is.
Wel gehad, maar slechts enkele weken gebruikt. Het was ook niet aan mij besteed. Ik ging gewoon ieder kwartier even kijken; later rekte ik die tijd op. Ook nu (dochter is drie jaar) kijken we 's avonds een paar keer als ze ligt te slapen. De deur staat trouwens op een kier. Als ze huilt, praat of roept, horen we haar wel.
Wij hebben bij beide kids geen babyfoon gebruikt .. Hoor ze wel als ze huilen en de deur uit met de babyfoon ( hoor ik wel eens ) doen wij niet, wij laten onze kids niet alleen in huis liggen.
ik heb de babyfoon een paar keer gebruikt maar werd er zenuwachtig van. Bij elk geluidje dacht ik ow hij wordt alweer wakker. Nu gebruik ik hem alleen als ik in de tuin zit, anders hoor ik hem niet als hij wakker wordt
hier nog steeds de oudste is 6 en de jongste 2,5. ons huis is vrij groot en erg dikke muren en hoor ze anders echt niet. ook kan ik zo mopperen op de oudste die weer eensn iet gaat slapen maar spelen.... ahahaha als ik zelf naar bed ga dan gaan de stekkers er weer uit dan hoor ik ze wel.
Wij hebben nooit een babyfoon gekocht en ook nooit de behoefte gehad er een te kopen. In eerste instantie niet omdat ik het altijd vreselijke dingen vind bij anderen, haha, vandaar dat we zoiets hadden van als het echt nodig blijkt kunnen we er altijd een gaan halen.
Hier gestopt toen onze kleine 4 maand was. Moet er wel zeggen,dat hij een kamer naast ons ligt. En de deuren open hebben. Ook als wij beneden zitten, de deuren open hebben... Mochten wij ergens heen gaan op visite dan wel de babyfoon mee
Ik heb er al bijna 3 jaar veel plezier van: - het geeft mij een gerust gevoel - ik hoor het als ze wakker wordt en kan dan zelf nog even 3 minuutjes liggen voordat ze komt - bij het naar bed gaan kletsen we nog wat door de babyfoon en hoef ik niet naar haar toe te lopen (het zijn smoesjes en vragen over gebeurtenissen van de dag) - in de zomer kan ik zien of het niet te warm is op haar kamer - ik zie het ook als een beveiligingssignaal voor eventuele brand - ik vind het zo leuk om haar geklets en liedjes stiekum af te luisteren - nog meer redenen nodig?