Ik moet er niet aan een denken om zonder te zitten.Wij horen de dames echt niet als ze huilen. Als het hysterisch is wel maar dat willen wij graag voor zijn. En het is heerlijk om de oudste te horen kletsen als ze wakker wordt.!! Mama ik heb slapen, ik wil uit
Ik gebruik de babyfoon nog steeds, en staat 's nachts nog op het nachtkastje. Terwijl hij in de kamer naast ons ligt.. Maar ik ben halfdoof, dus moet hem wel gebruiken.. Dus geen idee hoelang ik hem nog ga gebruiken. En met het mooie weer zitten we geregeld in de tuin, dus dan vind ik het ook wel handig
Hier gebruiken we de babyfoon vooral ,s avonds. Als de tv aanstaat horen we haar niet zo snel. En als ze net op bed ligt, wil ze nog wel eens wat vertellen. Ook komt ze niet zo snel haar bed uit omdat ze weet dat we haar horen als ze roept. Tot Hoelang we hem blijven gebruiken, nog geen idee. Voorlopig gaat het prima zo
Wij hebben thuis nooit een babyfoon gebruikt, alleen voor als we op visite gaan en de kleine daar een dutje doet. Ik zet de deur hier gewoon op een kiertje en dan kan ik hem prima horen als er wat is.
Wij gebruiken hem ook meestal 's avonds. Niet dat we er ook echt iets mee doen want als hij huilt laten we hem huilen tot hij vanzelf in slaap valt (meestal na een kwartiertje ofzo). Dus ik denk dat we binnenkort ook hiermee gaan stoppen. Wel is het handig als je van de zomer gaat BBQ-en in de tuin want dan hoor je natuurlijk echt niks, ook niet als hij hard huilt. Wij hebben een babyfoon met beeld.
Wij gebruiken hem nog steeds voor denny. Die 21 maanden. Als straks de tweeling er is zorgen we voor een extra babyfoon. Ik vind het gewoon heel fijn als ik zelf niet boven ben en helemaal op visite.
Ik gebruik hem nog steeds, maar meer om te kletsen. Als ze net in bed ligt of 's morgens wakker wordt. Dus niet om haar in de gaten te houden ofzo, als er echt iets is komt ze wel uit bed.
Nog steeds bij allebei. Wij wonen in een oud hotel uit 1900, ik hoor ze echt niet als ze roepen. Ook vind ik het met de oudste fijn als ze met een vriendinnetje op haar kamer speelt, hoor ik nog een beetje wat er gebeurd.
hier ook nog steeds de babyfoon (3,5jr) maar dan meer vanwege het muziekje, dat wil ze nog elke keer aan als ze gaat slapen. beneden staat hij eigenlijk nooit meer aan. alleen als ik savonds weg ben, en mijn man in de schuur aan het werk is, die grenst niet aan het huis, zo kan hij haar horen als het mis is (of hij hoort de honden blaffen)