Help, zwanger of toch niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 1612, 2 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1612

1612 Bekend lid

19 jan 2013
    511
    37
    28
    NULL
    NULL
    Hallo,
    wie weet hier raad mee? Ik ben 31-12 ongi geworden. Ik meende dat ik 16-1 mijn ei heb gehad. Op 20-1 en op 21-1 had ik last van krampen. Op de 23e was ik 's ochtends iets misselijk. Verder heb ik sinds 17-1 last van erg vroeg wakker worden en rare dromen. Ook sinds die tijd eigenlijk constant last van mijn buik. Soms heb ik plopjes. Na het stoppen met de pil last van acne gekregen en nu is het zo goed als weg allemaal. Aangezien ik niet temperatuurde maar wel nieuwschierig was wat mijn temperatuur nu was ben ik het sinds een paar dagen toch gaan opnemen. Afgelopen paar dagen 37.0 en vanochtend 37.1. Ik heb nu 2 keer getest en beide waren negatief. Zou mijn lichaam mij dan weer voor de gek houden? Tijdens de vorige cyclus had ik wel last van mijn buik na mijn ei, maar lang zo heftig niet als nu. Ook had ik toen last van dromen, maar die verdwenen dus na ongeveer 13 dagen. Dit duurt nu al meer dan 16 dagen. Wie heeft een idee wat het zou kunnen zijn?

2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Kan nog alle kanten op waneer waren die zwangerschapstesten ?
    Lastig hoor als je cyclus nog niet regelmatig is

Groetjes paula

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Temperaturen heeft helaas alleen zin als je het vanaf je eerste cyclus dag doet, elke dag 's ochtends om hetzelfde tijdstip direct na het wakker worden. Anders zegt het totaal niks en is het dus zinloos.

Hoe weet je zo zeker dat je 16-01 je ei hebt gehad? Heb je ovutestjes gebruikt?

Voor hetzelfde geld heb je namelijk pas rond 21-01 je eisprong gehad gezien je krampjes toen.
    En dan heb je je NOD dus pas rond aanstaande maandag.

Wat bedoel je trouwens met plopjes? Want dat voel je meestal rond 12 weken pas.
    Of bedoel je lucht in je darmen?

Gezien je onregelmatige cyclus weet je eigenlijk helaas niet hoe lang deze cyclus nu gaat duren. Straks heb je je eisprong nog helemaal niet gehad....

Toch hoop ik dat je het goed aangevoeld hebt en een dezer dagen alsnog positief test!

4. Wensje2013

Wensje2013 Actief lid

21 okt 2012
    190
    0
    0
    Breda
    Hoi be happy, je spreekt over lucht in de darmen. Dit heb ik nu al ruim een week (dat t me opvalt, misschien wel langer). Is dit bij jou een teken van zwangerschap? Ik ga morgen testen denk ik.. Durf eigenlijk niet te hopen, maar voel me wel anders dan anders... Ja, lekker duidelijk he :p

5. Be Happy

Mijn darmen maakten wel meer herrie ja, in het begin van de zwangerschap. Komt doordat je baarmoeder wat gaat uitzetten en je darmen gaan verschuiven daardoor.

Hoop dat je posi test en dat geldt natuurlijk ook voor TS.

6. Chrissiej2

3 feb 2013
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan iemand van jullie mij ook helpen..
    Na alle drukte ben ik een 10 dagen mijn pil vergeten na mijn stopweek..
    En vrijdag wel naar bed geweest met mijn vriend...
    Kan ik nu zwanger zijn??

7. Be Happy

Je bent niet meer begonnen met de pil na de stopweek? En dus heb je 10 dagen de pil niet geslikt?

Dan kun je zwanger zijn/worden inderdaad. Twee weken na de onbeschermde sex even een zwangerschapstest doen.

8. Chrissiej2

3 feb 2013
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Okeee dankje wel!!
    dus nu over 2 weken als ik niet ongi word even test doen??

9. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    plopjes in je buik heeft niks met zwangerschap te maken
    zou gewoon test doen dan weet je het

10. Wensje2013

Wensje2013 Actief lid

21 okt 2012
    190
    0
    0
    Breda
    Nou, bij mij had dat rare opgeblazen gevoel denk ik toch wel een betekenis! Vanochtend positief getest!!!! :D :D

11. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    gefeliciteerd!

12. 1612

1612 Bekend lid

19 jan 2013
    511
    37
    28
    NULL
    NULL
    Paula gister voor het laatst getest.
    Be happy dat weet ik idd. Maar ik dacht dat 37 op zich wel aan de hoge kant was en dat ik dus iig mijn ei al heb gehad. Dan is het weer iets zekerder. Ik heb het elke ochtend direct om 7.30 gedaan als ik net wakker was. Ik denk idd dat ik dan mijn darmen bedoel.\
    Wensje van harte met je zwangerschap!

Ik wacht maar weer rustig af, iets anders zit er volgens mij niet op... :)

13. kiekeboe

kiekeboe Actief lid

21 aug 2008
    108
    0
    0
    Ik ben gewoon aan de pil. Nu was ik weer, na m'n ongi, nog geen week weer met de volgende strip bezig en ik had last van menstuatiepijnen, krampen, die doorstraalde naar m'n benen... Ik ben naar de dokter geweest die ging mijn buik voelen en ze dacht dat ik last van mijn darmen had en dat die op mijn blaas drukt, waardoor ik dat gevoel had in mijn buik. Maar toen ze voelde, zaten mijn darmen vol (sorry), dus vond niet echt dat ze daar een goede uitspraak over kon doen. Een potje urine ingeleverd, niet zwanger en geen blaasontsteking... Nu, bijna 3 weken later, dunne ontlasting en een zweverig gevoel in mijn buik. Vanavond laatste pil van de strip. Bij mijn laatste zwangerschap, waren we bezig met klussen, en wist ik met 3 weken dat ik zwanger was, terwijl ik pas een positieve test had met ruim 4 weken zwangerschap... Zou het inderdaad mijn darmen zijn of toch zwanger? Iemand een idee?

Deel Deze Pagina