4 dagen voor NOD, maar voelde me al echt zwanger een week na eisprong. Dus kon echt niet langer wachten....
Kan ik echt bijna niet geloven! Weet je wel zeker dat je eisprong dan niet eerder heeft plaatsgevonden dan gedacht?
ik dacht de 1e keer op nod getest te hebben, na de termijnecho bleek 7 dagen voor nod! en geen tuurtestje (zie avatar) bij de 2e precies hetzelfde verhaal
Hoi Ik had een cyclus tussen 24 en 28 dagen. Op dag 31 voor het eerst getest. Wilde geen teleurstelling maar wist het bijna zeker kreeg mijn broek niet met dicht darmenbuikje. Met de termijnecho zei ze dat mijn cyclus die maand rond de 26 dagen was. Dus 5 dagen na nod. Ik denk als ik paar dagen eerder had getest hij ook wel positief was geweest. Ik had nu gelijk een mega knaller. Groetjes paula
Ja weet ik zeker vk heeft dat bevestigd met n echo, hun dachten ook dat ik langer zwanger was, blijkbaar maak ik veel hcg aan
hmm bij mijn eerste op 17 dagen na eisprong. (mijn langste LF na eisprong is 20 dagen geweest....door de clomid!) Bij mijn 2de was ik zo gek om op 10dpo eens te testen........whahaha en die was positief!! Dussss....met clomid uitgaande van 17 dagen...7 dagen voor NOD
allemaal bedankt voor de reacties!! vind het leuk om te zien hoe veel vrouwen toch allemaal anders tegen het testen op kijken
Ik heb voor gestemd,omdat ik bij deze zwangerschap na de iui 6 dagen voor nod positief teste. (dit was nadat ik al daarvoor negatief op pregnyl had getest). Bij de andere 2 pas met 6 weken zwangerschap positief getest dus erna. Elke zwangerschap en daarbij behorend hcg level is anders.
Tuurlijk mag dat! Wij hadden de hoop al opgegeven nadat gezegd werd dat de kans dat t spontaan lukte nihil was.. Op gegeven moment moesten we keuze maken icsi of wat anders. Wij hadden besloten om een pauze in te lassen om tot rust te komen, daarna geen cyclus meer bijgehouden en totaal niet bezig met zwanger worden... Op gegeven moment werd ik maar niet ongesteld en zei mijn man zullen we voor de zekerheid maar testen... En toen na 3,5 jaar was de test positief! Dus vandaar
wow channe wat fijn dat jullie gelukkig als nog spontaan zwanger zijn geworden!! zie dat je nu de laatste loodjes hebt.... ook spannend
jaa heel spannend! Kijk er ook zeker naar uit en vind het ook wel "eng"... Maar het komt vast goed, ze zal in ieder geval veel liefde krijgen van ons allen