2 dagen na nod, was al een knallende test en met de cb 3+ Als ik voor nod had getest was deze hoog waarschijnlijk ook al positief!
Ik heb nooit voor NOD getest. Toen ik de eerste keer zwanger was, was ik al een week overtijd toen ik ging testen. Knalpositief natuurlijk. Bij mijn tweede zwangerschap testte ik op NOD. Een hele dikke vette streep, en dat 's avonds, met verdunde urine (test liep niet goed door dus ik hield 'm onder de kraan om te zien of er wel iets door het venstertje kwam... en toen was het helemaal bam!)
1e zwangerschap 10 dagen overtijd maar dit komt doordat we op vakantie waren en ik thuis wou testen, 2e zwangerschap paar dagen overtijd licht positief dit werd een miskraam bij 7 weken. 3e zwangerschap 4 dagen voor nod. (9dpo) 4e zwangerschap 5 dagen voor nod (9 dpo)
Door een onregelmatige cyclus pas ergens rond dag 44-45. Dus ik was waarschijnlijk al een paar dagen over tijd. De CB digitaal gaf binnen een halve minuut "zwanger" aan en de test van de apotheek gaf eerder de teststreep dan de controlestreep. Veel positiever kon dus niet!
Ik testte positief op de NOD. Vond het niet zo moeilijk om te wachten want had het gevoel dat het raak was. Toch die dag getest en niet erna omdat mijn temperatuur toen net 0,1 graad lager was 's ochtends...
Ik heb 1 dag voor dat ik ongie had moeten worden getest en de andere keer op de dag zelf! Een lichte plus en daarna een overduidelijke plus!
Een dag of 3, 4 na NOD. Wist NOD nog niet helemaal omdat het pas de 2e ronde was en het nog wat onregelmatig kon zijn na het stoppen met de pil. Dus vandaar paar dagen gewacht, en toen toch maar een testje eraan gewaagd. Het resultaat is inmiddels al 5.5 maand oud .
3 dgn voor NOD negatieve test. Op NOD vriend niet gezien dus niet getest. Dag na NOD lichtpositieve test (moest een digitale halen om zeker te zijn)
1e zwangerschap 4 dagen voor nod positief 2e zwangerschap 4 dagen voor nod positief 3e zwangerschap 6 dagen voor nod positief