Blauwe aders op borsten, maa niet zwanger!?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tibo, 3 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Heey meiden,

Even een vraagje, hoop dat sommige van jullie het herkennen!

Ik kreeg ongeveer 8dpo goed zichtbare blauwe aders op mn borsten, ze waren ook een stuk groter, gevoelig en gespannen, ik heb dit echt nog nooit gehad dus ik hoopte (en ging er eigenlijk al een beetje vanuit) dat ik zwanger was..
    Nou werd ik op mn nod gewoon ongesteld, dit was de 30ste.
    Maar de blauwe aders zijn nu nog stteds erg goed zichtbaar.. Als k t opzoek via google kom ik constant bij een zwangerschap uit.. Maar dat is t dus niet.

Is dit gewoon weer een vorm van je lichaam om je goed voor de gek te houden? Hormonen? Ontpillen? (wat niet logisch is, ben al meer als een jaar gestopt)

Herkent iemand van jullie dit?

2. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Inderdaad gewoon weer een vorm om je voor de gek te houden :( Ik heb dit helaas elke ronde gewoon weer en na mn menstruatie trekt het weg om weer te voorschijn te komen een week na mn eisprong.
    Succes volgende ronde!

3. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36

Dan zal t bij mij waarschijlijk ook binnen een paar dagen weg trekken.. Ben benieuwd of t er de volgende ronde weer is!
    Ik trap nergens meer in straks! ;)
    (zeg ik nu....)

4. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Haha dat roep ik ook elke ronde weer ;) Na 14 rondes heb ik elke ronde nog steeds nieuwe symptonen. Lichaam is niet te geloven. Alleen een positieve test en geen bloed kan mij nog hoop geven ;)

5. 1983tineke

1983tineke Actief lid

10 nov 2012
    453
    1
    0
    NULL
    NULL
    He bah, wat vervelend. Maar wel herkenbaar. Ik heb het ook een ronde gehad en ik was ook niet zwanger. Nu wel zwanger en geen blauwe ader te zien.... Lichamen, het blijft een raar iets...

6. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36

Inderdaad! Ik moet er ook allemaal niet te veel naar kijken.. Maar dat doe je elke maand toch weer!

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan!

7. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Ja dit is erg herkenbaar!! Ik heb PMS en heb altijd als ik mijn menstruatie verwacht allerlei klachten zoals zere/gevoelige borsten, misselijk, buikkrampen etc. Maar dit keer merkte ik ook die blauwe aders op m'n borsten. Maar ook ik werd helaas toch ongi terwijl ik dit keer dacht dat t ook echt raak zou zijn want voelde al sommige klachten al 4 dagen na m'n eisprong :S nu heb ik trouwens vooral op m'n rechter borst nog duidelijk die blauwe ader en ben al weer op m'n 7e dag in m'n cyclus dus jah...Op mijn lichaam kan ik in ieder geval niet vertrouwen helaas!!! Ik doe ook pas weer n test als ik echt overtijd ben!!! (Als ik me kan inhouden :p Hihi)

Monsterspook vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina