Daan of Daniël (ken een Daniël waarbij ze zijn naam inderdaad vaak afkorten naar Daan). Dylan vind IK een beetje een aso naam, omdat degene die ik ken en een zoon die Dylan heet niet echt de meest beschaafde mensen zijn (lees lichtelijke tokkie types). Maar goed, dat is mijn associatie.
Daniël. Ik ben gek op langere namen. Goed af te korten naar Daan. Maar je gaf al aan dat Dylan favoriet is, dan zou ik daar bij blijven.
En Dani? Stoer, kort maar krachtig. Daan is mij te saai, Daniel is wel geweest en Dylan te Engels en teveel een hype.
Daan vind ik erg leuk!!! (Die gaat op mn lijstje ) Zelf opzoek naar lange/volledige naam en stoere korte roepnaam. Ik had eerst daniël of daniëllo en dan rnm Dean. Maar dat vind ml niets maar Daan miss wel!! Erg leuk!! Dylan is ook lang mn nr1 geweest
Daan. Gewoon lekker simpel. Iedereen kent het, iedereen kan het uitspreken, iedereen kan het opschrijven. Daniël tweede keus. Dylan wordt in het Nederlands vaak zo plat uitgesproken dat het rijmt op billen
Als je zel verkeerde associatie hebt met een naam zou ik die zeker niet aan mijn kind geven. Dylan en daan veelste populair. Maar daan wel het leukst.dus ik zoudan voor daan gaan