Thermostaat staat op 19,5. We hebben vloerverwarming dus kan niet even de kachel aanzetten. En koukleumen ga ik al helemaal niet.
Van mij hoeft ie niet aan, maar man is zo'n koukleum, moet 22 graden hebben, anders is 't te koud voor hem. Dus,' s avonds gaat ie wel aan.
Hier doe ik het bio-ethanol haardje en de kaarsjes aan. Dan gaat de temperatuur van 19 naar 21 soms zelfs 22 graden.
Hier alleen s avonds als we stil op de bank zitten bijvoorbeeld. Verder de verwarming op 20 a 21 graden en een trui aan.
Het is hier nu 19 graden in huis dus de kachel gaat zeker even aan. In ons oude huis ging zelden de kachel aan maar hier toch echt wel nodig.
T is hier gewoon nog 20 graden binnen dus niet aan. Had hem van de week wel even aangedaan om de was wat sneller te drogen met dit pokkenweer.
Ik heb een koud huis en bij 18 graden is het me te fris. Dan zet ik m op 20. Het was hier 17.5 en dus staat ie lekker aan.
Het is hier helemaal niet zo koud als we alles gewoon lekker dicht houden, soms wel even luchten natuurlijk. Heb verder gewoon lekkere sloffen en dikke sokken aan en een pyjama. En binnenkort gaat mijn winterdekbed er ook weer in maar meestal houden wij het dan nog lang vol hoor zonder verwarming. Moet wel echt vies vies koud zijn moet hij hier aan gaan.
Hier al een paar weken. Weinig zon, geen tuin/ramen op het zuiden, het koelt hier snel af. Dus zodra het onder de 20 graden is zet ik hem aan. En dat is praktisch elke dag
Hier nog niet, is nog 21,5 graden in huis. Als ik stilzit 's avonds onder een deken en dan heb ik het niet koud, dus dan gaat ie nog niet aan.