Nee nog niet. Hier was het net nog 20 graden in huis. Door het regenachtige weer toch een beetje een blah gevoel in huis en boven hebben we de ramen open staan. Dus, gordijn bovenaan de trap dicht, woonkamerdeur dicht en gezellig kaarsjes aan. Filmpje aangezet en lekker knus op de bank met mijn meiden. Inmiddels een ruim uur verder en inmiddels is het een graad warmer in de woonkamer.
Toevallig vanmiddag aangezet. Het was 17 graden, dus een graadje hoger gezet om de ergste kou eruit te halen en nu is het prima te doen.
Vanmorgen verwarming aangezet eerste keer. Was 19 graden, heb hem op 19.5 gezet. Was zoveel behaaglijker in huis.
1* omdat de visite klaagde dat het koud was... Maar nee verder niet, het is tussen de 18-19 graden. Dus lekker. In de winter zetten we hem ook op 18-19 graden
Hier nog niet. maar met een dekentje en lekkere badjas is het nog prima te doen. Is niet uit gierigheid, maar ik kan niet goed tegen die droge warmte lucht. Ik word daar echt naar van. Maar als het te koud is gaat het gewoon aan. En dan kan het mij niet schelen of het juli of december is.
Wauw,wat een reactie's grappig om te zien dat er zoveel verschil is. En het ligt natuurlijk ook nog eens aan de woning of het al nodig is of niet.
Hier alweer een paar weken, ivm een slecht geïsoleerd huis. Wel hebben we een systeem waardoor we de ruimtes afzonderlijk kunnen instellen en ook met schema's, zodat de schade beperkt blijft.
Hier sinds gisteravond, toen was het 18 graden en klaagden de kinderen (met dikker truien aan), dat ze het koud hadden. Hij staat nu op 18,5.
Wij zijn nu de 2de week ingegaan dat we hem aan hebben. Staat op een kookprogramma. Als we thuis zijn is het 20 graden.
Nee, zolang ik zwanger ben, mag de verwarming niet hoger dan 19, 18 vind ik ideaal. Schuifraam staat ook nog enkele uren per dag open.
Hier precies hetzelfde. Net een uurtje aangehad idd. Verder gezellig kaarsjes aangestoken. Vind die warmte 's nachts niet fijn. Vriend zweet sowieso al enorm in de nacht. Dochter is ook altijd erg warm. Ik zit momenteel lekker op de bank met een dekentje