Pelletkachel brand lekker, heerlijk warm in huis!! Ondanks dat het niet eens koud is in huis graad of 19, lekker even de boel opwarmen.
Hier ook nog niet, Binnen is het nog 21,5 graden. Heeft nog geen nut om hem aan te zetten, Merk wel dat het nu buiten vochtig is hier binnen ook vochtiger begint te worden. Maar als wij de cv/verwarming aan hoger dan 22 graden gezet moet worden en dat vond ik te warm
Nee, hier nog niet nodig geweest. Het is nog 24 graden in huis. Ml loopt met een Tshirt en korte broek rond. Zodra het koud wordt in huis, gaat hij sowieso aan. Geen idee wanneer dat zal zijn. Voordeel van een nieuwbouwwoning met een warmte win installatie
Hier vanmiddag een vest aangetrokken omdat ik het zo fris vond, maar dat lag echt aan mij want het was nog steeds 25 graden binnen. Nu heb ik het juist weer heel warm.
Deze woning is niet super geïsoleerd en toch is het nog prima te doen zonder verwarming. Ik ga van het weekend wel even een winterdekbed voor de twee koukleunen van het huis in de hoezen stoppen. Mijn middelste en ik kunnen niet zo goed tegen warmte. Maar onze baby is leidend, als zij het koud krijgt dan gaat hij aan.
Hier springt hij overdag aan als het onder de 19 graden zakt. Nu paar keer gebeurd dat hij even aanspringt in de ochtend. Rest vd dag blijft de temperatuur prima hangen
Vanochtend voor het eerst aan was 19,5gr. En ben vorige week bevallen dus vond het wat fris voor de baby
Ik. Al lang. Ik ga echt geen kou lijden. Ik let niet enorm op energie verbruik, al is het nou ook weer niet zo dat ik elke dag 30 min douche en deuren laat open staan als de verwarming aan staat. Bewust hebben wij de Nuon elke maand redelijk hoog staan (200€). We wonen pas sinds dit jaar in dit huis (vrijstaand) dus geen idee wat we jaarlijks verbruiken. Wel hebben we zonnepanelen dus dat scheelt straks ook.
Vanmiddag voor de eerste keer. Hebben van 10-14 op het hockeyveld gestaan dus hadden het wel koud. Het was 17,5 graad binnen dus op 18 gezet.
Ggrrrr wij wonen momenteel even bij mijn ouders, over 3 weken is ons huis zo goed als af. Maar zij hebben met hun huurhuis redelijk wat problemen met de cv installatie. En nu heeft hij weer besloten er mee op te houden en geeft hij alleen warm water.