Het leek alweer even geleden, maar ik weet gelijk weer hoe het voelt om onduidelijk te testen!! jee, wat is dat irritant en wat gaat de tijd ineens weer langzaam! Helaas na 7mnd ongemak is mijn spiraal eruit gegaan, echter vlak ervoor nog gevreeƫn, volgens de gyn kon dit geen kwaad.. Maarrrr mijn cyclus komt niet op gang (wel lkkr na 7mnd continu vloeien, maar ook gek) en daarbij heb ik gespannen borsten, een bijzonder gevoel in mijn buik.. Dus maar een test er tegen aan, hetzij met ochtendurine maar wel pas later getest, resultaat is vaag.. Bij fel licht lijk ik een streepje te zien, maar misschien is het ook wel het overvloeien van de strip?? over 2 dagen maar weer opnieuw proberen en misschien kunnen jullie er (n)iets van maken
Dankje Dotje, ik zie na het plaatsen ook niets lol.. Zal vast vanacht ongi worden, tenminste zo ging het altijd wel..ongeduldig testen en vervolgens binnen zeer korte tijd ongi worden.
Ik zie wel wat maar het lijkt meer op een vlek. Misschien een paar druppels water erin gooien? Kijken wat er gebeurt. Maar ik zou sowieso over een paar dagen weer testen, mits je ongesteld wordt natuurlijk.
dankje melanie Nanoe, daar twijfel ik dus ook aan. water kan het duidelijker maken? kan het altijd proberen en ondertussen geduldig zijn
Over twee dagen nog maar een testje doen. Ik zie in elk geval niks op de foto maar dat is vaker met foto's. Hoe heb je je ochtend urine trouwens bewaard als je later pas ermee getest hebt? Als je het te warm bewaard dan is de uitslag sowieso lichter (dat vertelde de vrouw van moeders voor moeders). Het beste kun je misschien direct testen.
Zelfde volgens mij, in negatief zie ik 1 streep dus zal wel niets zijn, over 2 dagen direct met verse ochtend urine (ja had idd bewaard, wist dat ik toch niet tot morgen kon wachten en had nog geen test in huis). Bedankt voor jullie reacties! blijft toch wel gek, dat vrouwen lichaam en hormonen
Ja, volgens mij zie ik ook wel iets. Ik zou over een dag of 2 nog weer even gaan testen, spannend hoor.
Bedankt voor jullie reacties! morgen test ik denk ik opnieuw, dan ben ik 2 dagen verder en zou er wat meer te zien moeten zijn of juist mooi wit We zullen zien, tijd kan me niet snel genoeg gaan..(vast niet herkenbaar lol)