vandaag precies 38 weken, van mij magtie nu al komen alhoewel ik toch wel onzeker ben af en toe... kan ik het wel aan? zullen we goede ouders zijn? zal het financieel lukken, toch een beetje bang! jullie ook? voel me nog prima, nergens last van... maar ik word zo moe van dat wachten ook geen nesteldrang. morgen komt wel mijn oma me helpen met poetsen (niet omdat ik er zin in heb, maar gewoon omdat het moet )
Lieve aanstaande moeders. Ik leef zwaar met jullie mee! Dat er maar snel een paar mooie boefjes op de wereld mogen komen! Weten jullie al hoe jullie willen bevallen? En zien jullie er naar uit of tegenop. Ik ben wel benieuwd wat er rond deze tijd door je hoofd spookt. Heel veel sterkte en succes! Liefs Ellenore
Inderdaad Ellenore, dat er maar snel een paar boefjes bijkomen! Helemaal mee eens! Ik wil thuis bevallen, denk ook wel dat dat gaat lukken. Ben zwanger van nr 2 en de eerste bevalling ging behoorlijk snel, alles bij elkaar 4,5 uur, dus volgens de vk kan het nu nog wel eens sneller gaan. Ik zie er niet tegenop verder hoor, ben meer gewoon nieuwsgierig of het weer zo'n zelfde soort bevalling wordt en nog het meeste of er een jongen of een meisje uitkomt, dat weten we namelijk nog niet. Blijft toch een grote verrassing! @Sharon, die twijfels die je hebt zijn volgens mij normaal, maar dat komt best goed allemaal hoor! Met een goede dosis nuchterheid, flexibiliteit, af en toe natuurlijk ook een kritische blik en wat denk en eventueel leeswerk voor leuke tips of goede ideeen, kom je een heel eind! En gooi vooral veel liefde in dat ukkie dadelijk, kan alleen maar positief zijn!