Hoi allemaal Misschien is deze vraag al eerder gesteld maar in welke ronde zijn jullie zwanger geraakt. Ikzelf ben nu zowat een jaar bezig en ben de hoop een beetje aan het verliezen. word gek hier... hellup
de eerste keer was ik in ronde 6 zwanger de tweede keer in ronde 7 hoop het nu sneller te doen maar je weet het nooit he meestal mag je als je al langer dan een jaar bezig bent naar de ha voor adviezen
de eerste in ronde 4 en dat ging van een leien dakje.. gelijk 27 dagen en er weinig voor hoeven doen. de tweede zit ik nu denk ik in ronde 3 of 4 want heb op de dertiende dag vanaf mijn eerste ongidag een bloeding van 6 dagen gehad dus ben weer begonnen opnieuw te tellen. Hier onregelmatig en er geen peil op vast te trekken. maar bij de eerste was ik natuurlijk jonger. die is nl 6..
eerste keer in ronde 1 werd helaas MK tweede keer in ronde 1 ,zoon. derde keer in ronde 5 nog zwanger
Hoi, Hoi ik heb 2 zoontjes en bij beide ben ik in ronde 1 zwanger geraakt. Afgelopen feb heb ik een mk gehad en geen idee welke ronde ik zwanger geraakt ben want het was onverwachts maar zeker wel gewenst. Nu zijn we bezig voor de 3e en nu zitten we in ronde 2 na 2 curretages wat ik heb moeten ondergaan. Iedereen succes!
Das hartstikke zwanger suusefruus, gefeliciteerd!!!! Ik was zwanger van de eerste in ronde 1, van de tweede in ronde 2, van de derde in ronde 1. Heb meteen een cyclus van 18 dagen stipt met eisprong rond dag 16/17/18 Maar geniet, je bent zwanger!!!
Ik had ook zon streepje suusefruus en ik heb hier nu een wolk van een dochter rond lopen Ik was van haar in ronde 11 of 12 zwanger in elk geval langer dan een jaar bezig geweest.
Dat ziet er positief uit Suusefruus! Gefeliciteerd! Van de eerste was ik zwanger in ronde 6. Nu ben ik ronde 2 beland voor een brusje.
Ik was in ronde 3 zwanger.... Alleen helaas was het hartje gestopt met 8 weken en 5 dagen! (kwamen we pas met 10,5 week achter) Nu moet ik even wachten tot ik niet meer vloei en dan kunnen we er weer voor gaan als we willen... DUs ben benieuwd hoe snel het dit keer is....
Ik was de 1e keer in de 13e ronde zwanger. Helaas is dit geeindigd in een miskraam. Na 4 maanden had ik weer een positieve test in handen. Gelukkig gaat het nu nog steeds goed!
De eerste keer in ronde 2, helaas een MK na 5,5 week. Daarna 2x een ' cyclus' van 21 dagen en de ronde erop was ik zwanger! Ik heb wel heeeeel lang gedaan over ontpillen (eerste keer ongi duurde 9 maanden, pas na 3 jaar had ik een redelijk regelmatige cyclus), maar toen wilde ik nog niet zwanger worden (gelukkig). Suusefruus en Kelleyy, gefeliciteerd!!!
jullie waren allemaal vrij snel zwanger zo te lezen. Ik ben al bij de HA geweest en word nu doorgestuurd naar de gyn. van te voren had ik nooit verwacht dat t zo lang zou duren. Zoals veel vast ook meemaken worden anderen in je omgeving wel zwanger of krijgen kinderen. De hoop begint een beetje op te raken en ben erg bang dat er iets fout zit.
Hier nog een die aan het wachten is hoor! Was het raak in de 7e ronde ... werd het een MA. Nu zit ik in ronde 8 ná mijn MA... oftewel, alles in totaal, zit ik nu in de 17e ronde ..
Jup ik wacht ook 'gezellig' mee. Zwanger worden geen probleem, maar het blijven . Ruim anderhalf jaar bezig hier.