Poeh! Wat spannend zeg! Afgelopen weekend samen met mijn vriend besloten om definitief te stoppen met de pil en dus gaan voor een kindje! Was een behoorlijk emotioneel gesprek. (met name van mijn kant- hebben jullie dat nou ook dat je zou willen dat je vriend/man wel eens wat meer emotie zou tonen- dat maakt het tenslotte voor ons wat makkelijk ). Niet dat hij het niet super vindt hoor. Alleen zegt hij dat als ik zo emotioneel ben hij kennelijk een soort oerdrang voelt om zich sterk te houden .. ik moet het maar accepteren. In ieder geval! Ben 26 jaar en ik weet nog goed dat ik vroeger altijd zij dat ik voor mij 40ste geen kinderen wilde hebben (toen was ik nog jong onwetend ) Nu staat het er ineens heel anders voor. Ineens begon ik kinderen leuk te vinden en nu... ja nu heb ik zoiets van waarom ook niet! We zijn jong (mijn vriend is overigens 8 jaar ouder), gezond en hebben de reizen gemaakt die we wilden maken. Morgen zou ik weer moeten beginnen met de pil. Dat niet doen is toch wel heel spannend. Ik heb zelfs al een potje foliumzuur gehaald ... kan er maar net zo goed meteen mee beginnen toch.....? Natuurlijk heb ik al van alles gelezen over ontpillen, maar wie weet. Gisteren nog wel mijn ouders geïnformeerd over dat ik gestopt ben met de pil. Mijn moeder zij meteen: 'Wat! jullie zouden volgend jaar pas beginnen, nou dan ben je aan het eind van het jaar zwanger '. Volgens mij vinden ze het wel leuk om misschien wel opa en oma te worden.... Mijn moeder was ook meteen na de pil zwanger... zegt natuurlijk niks.. maar stiekem hoop ik wel op de vruchtbare genen aan beide kanten van de familie ......
Spannend zeg! Ik hoop voor je dat het snel raak is. Maar het kan natuurlijk ook even duren omdat je net met de pil gestopt bent. Succes en veel plezier met klussen
Nou idd hopen dat het snel lukt!.. Bij mij was het binnen 2 maanden na het stoppen met de pil gebeurd, dus het kan.. Maar het kan ook net zo makkelijk lang duren! Spannend!
Spannend hoor! Mijn moeder zei ook dat ik net als haar snel zwanger zou zijn. Ik weet dat dat niet voor iedereen geldt maar stiekem hoopte ik het ook. We waren inderdaad in de 2de ronde zwanger,werd helaas een mk en we 1cylcus verder weer zwanger..en zie mijn banner nu Veel succes meid!
Hey stresskip Welkom wat leuk en spannend ik kon ook niet wachten met het stoppen, ik zit nu in ronde 4 aan het afwachten totdat mijn ei komt. En het kan idd ook zo raak zijn hoor bij mijn zusje was dat zo, maar bij is het nu nog spannend hihi succes met zwanger worden