Ik heb vanmorgen getest.. Positief.. Nu heb ik erg pijn aan de rechterkant.. Voelt als een enorm Ei wat op springen staat.. En al 20 minuten nu.. Ik voel me ook echt kut, mijn vriend is dus niet echt blij Met deze zwangerschap, hij twijfelt ineens aan de relatie en financieel Vind hij het eng.. Ik ben bang dat de ellende wat ik voel dat dat effect heeft op het vruchtje.. Ik had me mijn eerste zwangerschap heel anders voor gesteld
misschien moet hij gewoon even wennen aan het idee? mannen kunnen soms best gek reageren... misschien even warm douchen? helpt vaak voor de pijn.. misschien dat het dan wegtrekt!
Ik hoop dat dat het is.. Ik lees het veel als je het op zoekt maar leuk is het niet.. Hij is nu ook nog weg voor zn werk en zie hem pas vrijdag weer.. Hij houdt van me en wil me niet kwijt zei hij vanmiddag.. We hebben ook wel wat gefantaseerd over jongetje of meisje en of we dan mijn hobby of zijn hobby 'opdringen' ik zit nu zo in onzekerheid.. Hij kan niet zeggen dat hij het niet wil, maar twijfelt over ons samen omdat we een tijdje geleden even een goede dip hebben gehad ( nu gaat het weer goed..
Hee meid Ik heb zaterdag ook positief getest, en gister in bed ook steeds pijn steken rechts in mijn onderbuik.. Volgens mij is dit gewoon normaal omdat je baarmoeder zich ook moet aanpassen etc he! Probeer het een beetje van je af te zetten, en stress ook vermijden he!! Mijn vriend is wel heel blij maar zaterdag zag ik toch ook echt even de angst in zijn ogen, maar die heb ik ook nog een beetje. Opeens ben je dan zwanger en straks is alles anders! Dat is een hele gewenning! Succes!! Xxx
Ik teste op zaterdag avond positief en mijn man en ook ik! Hebben echt aan het idee moeten wennen... Ineens twijfel, willen we dit wel? Enz.... Hij heeft dit iets langer als mij gehad en nu zijn we allebei zo blij als wat!!! Het is ook niet niks eigenlijk. En mannen moeten nu eenmaal langer ergens aan wennen. Succes!!
De pijn kan gewoon het aanpassen van je baarmoeder zijn inderdaad. Er is noot een perfect moment voor een kindje, maar ik geloof dat als je het graag wil dat het wel goed komt. Mijn vriend kreeg spontaan last van nesteldrang.