foto´s van Kidsprofi.

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door silvana81, 20 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Net in de brievenbus info ontvangen van Kidsprofi dat ze bij AH XL volgende week een paar dagen zijn om foto´s van kinderen te maken.
    shoot is 2,50 en je krijgt een foto van 13x18 gratis erbij, voor de overige foto´s betaal je natuurlijk los maar er staan nergens prijzen bij.

Wat zijn jullie ervaringen?
    zijn de foto´s mooi geworden?
    wat zijn de kosten?
    Is het niet vervelend voor het kindje zo midden in de winkel waar iedereen je staat aan te staren?

2. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij hebben een tijdje terug er mooie foto vanuit deze shoot gekregen. de foto's zijn wel prijzig maar je kan zelf bepalen hoeveel je verder afneemt. Onze zoon was toen pas 7 weekjes oud en had dus totaal geen last van de belangstelling maar meestal worden de foto's wel in een rustig hoekje gemaakt.
    Ik zou zeggen gewoon doen.
    Hierbij een foto van het canvasdoek wat wij hebben gekocht na de shoot.

Bijgevoegde bestanden:

• canvas.jpg
      canvas.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,6 KB
      Weergaven:
      66
  3. XmoniqueX

XmoniqueX Bekend lid

1 jan 2011
    945
    0
    0
    Uden
    Wij hebben het gedaan toen ons zoontje 3 maanden was. Ze staan wel een beetje afgeschermd. Ons zoontje had er geen last van. Foto's waren heel mooi. Vergis je niet in de prijs. Ze zijn duur. Wij hadden niet alles, maar waren zo'n €250 geloof ik kwijt. Wel een lijst om de canvas foto erbij genomen.

4. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier vonden we de foto's erg tegenvallen. Hebben uiteindelijk alleen de 'gratis' foto meegenomen. Was overigens een van de minder mooie ;)

Maarem, gewoon doen! Het kost je 2,50 en daarna heb je de keus wat je doet. Je móet niks. En laat je bij twijfel ook niet overhalen om iets te kopen.
    En informeer ook eens bij een fotograaf bij je in de buurt wat je voor een shoot + foto's zou betalen. Dan kan je dat in je ahterhoofd houden. Wij vonden namelijk dat je bij Kidsprofi weinig in te brengen hebt qua hoe je kind op de foto komt. (Was ook druk hier)

5. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    erg leuk om te doen, maar meestal is de gratis foto de minst leuke foto en als de kids er een beetje zin in hebben zijn de andere vaak erg leuk!

6. nina3

nina3 Bekend lid

27 aug 2010
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vond het erg duur en weinig keus qua kleur zw sepia, en vormgeving. Als je wilt kiezen komt er nog weer geld bovenop .

7. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Neem maar een goed gevulde portemonnee mee. Van zoon hadden we ook zo'n shoot gedaan, maar dat was op een kdv in een apparte ruimte.

Ik vond de gratis foto de minst mooie, maar volgens mij doen ze dat bewust. Toen ik ze op ging halen, was de minst mooie foto van het kindje dat naast ons stond, ook gratis. Plus bij ons werd je best gepusst om meer te kopen vond ik.

8. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Ik heb er een positieve ervaring mee.

De shoot zelf was snel, maar erg goed. De vrouw wist goed hoe ze Q aan het lachen moest krijgen. Het was niet druk, maar kregen bij aankomst wel de opmerking 'hm, waarom komt iedereen op zaterdag?' toegesnauwd. Erg sociaal was te fotografe niet, maar wel kundig.

De gratis foto was inderdaad niet de mooiste, maar kon er ook mee door. Die hebben we dus in groot formaat meegenomen en pasfoto's + sleutelhangers waar de foto's in konden. Ook hebben we nog een andere foto afgenomen in klein formaat, alleen erg jammer dat je dan per se 2 dezelfde foto's krijgt. Je krijgt een formulier mee waar je dingen mee kunt nabestellen, dat kan ook via de site, dus kun je altijd nog doen, mocht je daar niet kunnen beslissen.

Ik vond wel dat de uiteindelijke foto's en canvassen niet mooi waren, omdat bijna alles zwart/wit op sepia was en Q komt veel mooier uit in kleur :). Dus de keuze om het bij weinig foto's te houden, was zo gemaakt!

Wat ik eventueel voor je kan doen is onze inloggegevens van de site pb'en, dan kun je alle foto's zien die toen bij ons gemaakt zijn.

Dit vonden wij de leukste :):

9. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Oh, en waar ik nu achter kom is dat je via de website zelf ook met printscreen de foto's kunt kopiëren, kwaliteit is dan niet top, maar ach.

Wat wij gaan proberen is de foto opsturen naar een bedrijf was canvassen print. Dan hebben we een stuk goedkoper die leuke foto op canvas ;).

10. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    #10 Arevinol, 21 jul 2013
    Laatst bewerkt: 21 jul 2013
    Ik heb t vorig jaar gedaan. De foto's vond ik echt heel erg mooi.

https://plus.google.com/photos/102452075775860303883/albums/5790735052355651121?authkey=CNOksrDchdDOvgE

De gratis foto die je krijgt, vond ik de minst mooie (gewoon simpele portretfoto en ze stond er ook een beetje raar op). Uiteraard kiezen ze de minst mooie uit, om je te stimuleren de andere te kopen ;).

Het irritante is dat ze dus allemaal enorm grote, prachtige foto's gaan uitstallen.. Je kunt bijna geen nee zeggen. En de prijzen vond ik absurd, eerlijk gezegd. Ik heb er wel 2 genomen, ik geloof iets van 40 euro voor 2 van 20x30 ofzo.

Maar je krijgt een kaartje mee, waarmee je ze thuis nog eens kunt bekijken en online verdere bestellingen doen (ook andere afdrukken). Dat zou ik dus zeker aanraden. Niet kopen in de winkel, maar thuis nog even bekijken en dan beslissen wat je wilt kopen!

11. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    ik heb het gedaan voor de gratis foto (pasfoto) die was wel aardig maar niet top. Ik vond de andere fotos ook niet geweldig en echt schrikbarend duur.
    Ik ga er dus niet meer heen. Ze pushen idd om veel te kopen maar daar trap ik niet in. zonde van mn geld.

Het zelfde als de fotoshops in de VD (geloof zelfde firma) die scheuren de fotos voor je neus door midden als je ze niet wilt om je over te halen ze toch te kopen.
    Nee, dan maar naar de fotograaf, heb je ook meer vrijheid. Zet de fotos van 5 kindjes op een rij en ze zijn allemaal hetzelfde.

12. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Ik vond het echt belachelijk. In de XL lijst zag ik dat er leuke foto's van mijn jongste waren. Alleen in heel het pakket zat niet 1 losse foto van haar. Wel los van mijn oudste en van hen samen. Maar ik kon ze uiteraard los bijbestellen. Voelde me zo genept. Bah!

13. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Ik was er zeer tevreden over! Ze ging goed met me dochter overweg, dochter mocht zelfs met haar tasje op de foto en waren veel poses.
    Ik vond ze allemaal zo mooi en vooral die op canvas dat ik alles heb gekocht voor €199. Ja prijzig maar ben er heel erg blij mee!!
    De gratis foto was idd de mindere maja blijft een leuke herinnering :)
    Bij de vd ook shoots gehad en die waren ook geweldig mooi dat ze 3 en 6 maanden was. Er werd bij beide niet gepusht en mocht bij vd ook in termijnen betalen als ik het erg graag wilde. Dus opties en niet pushen.
    Ja ik ben blij!

14. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    hier pushte ze ook absoluut niet. Foto's werden uitgestald en die vrouw liet ons rustig kijken. Ze was meer bezig met Q dan met ons en de foto's :).

15. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ik werd ook niet gepusht met een verkooppraatje ofzo, maar er werd ook niet gezegd dat ik ze later ook nog kon nabestellen/zelf samenstellen. Dat briefje kreeg ik pas toen ik wegging (en al had betaald).
    Het ging er me meer om dat ze zo enorm veel afdrukken hadden gemaakt en die laat je dan allemaal liggen dus.. Worden gewoon vernietigd. Best moeilijk om dan nee te zeggen.

Het hele pakket zou ik sowieso nooit nemen. Wat moet je met 5 verschillende grote schilderijen en nog wat enorm grote foto's van 1 moment..(of wat was t)? Dat snap ik sowieso niet. Ik had er wel graag een paar op normaal formaat willen hebben. Liever dan die 2 flink grote.

De fotografe vond ik trouwens wel erg goed.

Deel Deze Pagina