Sorry!! Mijn schuld. Heb wat berichtjes laten verwijderen en toen is alles verwijderd wat ik heb gepost/gestart. Klets vanaf nu weer mee in dit topic. Thanks voor het opnieuw starten.
Ben nog op vakantie. Maar vanaf volgende week ga ik op jacht naar de beste deal. Lees al dat er verschillende verhalen zijn over gratis accessoires. Ben benieuwd wat mij gaat lukken erbij te krijgen.
Volgens mij zijn de deals voor de Cameleon3 tot nu toe een beetje gelijk. Bij babyplus 100 euro korting ( 839,00) of bij de andere winkels ter waarde van rond de 100 euro aan accessoires erbij. ( bij de 1 een voetenzak, soms een maxi cosi) Volgens mij doet Prenatal er niets bij zoals ik kan zien op de site. Las van iemand die hem besteld had bij babypark dat er een voetenzak bij geleverd werd en bij sommige mensen weer geen extra's. Misschien dat het ook uitmaakt of je verder nog wat in bestelling hebt staan bij de winkel waar je hem besteld of dat je er gelijktijdig meer aanschaft. Hebben ze ongetwijfeld over het totaal meer marge om nog wat korting te geven. Boardbabe, wat voor kleur heb je?
Dames, bj babyhuis kost de bugaboo Cameleon 3 899 incl. maxicose cabriofix. Zij hebben meestal ook kortingscodes die je nog op de 899 krijgt. Momenteel heb ik geen recente kortingcode van hun kunnen vinden. Deze koop is vanaf morge op hun website zichtbaar. Bij kidsroom kost bugaboo Cameleon 3 939 incl. maxicose adapterset en voetenzak. Babyplus geeft aan dat bugaboo Cameleon 3 939 kost zonder enige toebehoren. Ik ben benieuwd wie een beter actie kan vinden.
@Puck1978: donkerbruin met oranje bekleding! We hebben wel het idee dat de kleur oranje wat roder is dan voorheen, maar hij is nog steeds erg mooi We hebben ook veel meer bij Babypark gekocht en moeten ook nog wat dingen hebben, maar het enige dat ze als "korting" gaven op de gehele bestelling was 25,-... wat natuurlijk belachelijk is als je bedenkt dat dit net 1% is van het totaal bedrag wat we hebben uitgegeven. Hun redenatie was dat ze korting kunnen geven als je letterlijk in één van hun filialen iets koopt en daarbij al onderhandeld over de prijs, maar dat het jammer is als je via internet of telefonisch iets koopt (zoals dus de nieuwe Bugaboo, die niet anders kon, en wat andere grote dingen die we uit gemak maar online hadden besteld) en dat we bij hetgene dat we nog moeten kopen dan maar direct moeten aangeven dat we korting willen in verhouding met de gehele bestelling tot nu toe... maar dan zouden we naar mening alles wat we nog moeten hebben ongeveer gratis moeten krijgen, haha. Ben benieuwd, maar gierig zijn ze daar wel hoor! Ik ga in elk geval volgende gewapend met al m'n bonnen tot nu toe direct om korting vragen
ja ik heb de winkels gebeld. Vanaf 1 september mogen ze pas officieel de kinderwagen verkopen, daarom kan vanaf morgen op babyhuys.nl de kinderwagen online bestellen.
Kortingscode Babyhuys: 5% extra korting op alles! : ACTIEHUYS ( dez code is geldig tot 31/8/12) Vanaf morgen heeft babyhuys.nl een nieuwe actie. Bestelling bovende 100 krijg je voor 3 nachten een hotel bon. Deze informatie kan je vanaf 1 sept ook op hun site zien.
Ik heb 'm ook al hoor! Gisteren opgehaald! Wij hebben de acties kunnen houden, zoals dat ook bij het vorige model was. Gratis voetenzak en korting op de luiertas. Maar ik heb begrepen dat deze acties niet (meer) gelden op de 3 versie en alleen op het vorige model.
Zoektocht is gestart al werken de websites nog niet mee. Ik kan hem nu online bestellen bij Baby-dump voor 939 euro maar bij Babyhuys voor 899 euro en dan krijg ik ook nog een maxi cosi cabriofix. Stuk goedkoper dus! Overige bekende webwinkels hebben de site nog niet geupdate. Heeft iemand nog een betere website gevonden met andere prijzen en/of 'kados's??
bij babydump krijg je nu een voetenzak twv 109 bugaboo tray twv 40 luiertas twv 40 maar of dat de nieuwste bugaboo is waar je dat bij krijgt, of de oudere versie,geen idee, heb daar niet zoveel verstand van Cameleon Basis Donkergrijs Inclusief Canvas Bekleding | Bugaboo Cameleon3 | Baby-Dump
Dat is bij de oude versie. Babydump geeft op de Cameleon 3 nog geen acties. Dat wordt of afwachten of onderhandelen in de winkel door met acties te komen van andere winkels.
Volgens mij heeft babydump wel een actie op de cameleon 3 maar dan op de special edition Bugaboo Cameleon Fluorescent Neon Pop | Bugaboo Cameleon3 | Baby-Dump
Babydump: heeft nog geen actie op bugaboo3. Tevens heeft babyhuys.nl ook de actie van 899 incl macixose verwijdert van de website. De winkels mogen van bugaboo nog geen korting geven. Dus overal 939 euro voor bugaboo 3 zonder extra toebehoren.
Ik ben toevallig bij Babypark geweest en kon de Bugaboo Cameleon 3 All Black krijgen voor 999. Volgens mij is dit wel een goede deal aangezien het een special edition betreft!
Overigens, hoe zit het met de meiden die hem hebben? Mijn man gunt me de Bugaboo 3, maar vind t wel een beetje onzin aangezien hij vindt dat er niet veel verschil tussen zit? Wat zijn jullie meningen hierover?!
Wij zijn laatst naar prenatal geweest en bugaboo 2 en 3 met elkaar vergeleken. Medewerkerster heeft ons de verschillen uitgelegd en gaf daarbij aan dat de klanten toch voor de bugaboo2 gingen. Man mijn vond het ook onzin de 3 omdat er bijna geen verschil zit op enkele kleine punten na. Maar heeft het aan mij overgelaten of ik 2 of 3 neem. Maar ik denk dat ik toch voor 2 ga omdat je bij de 3 geen actie hebt. Ik heb namelijk de 2 incl maxicose cabriofix besteld voor 791 euro
Volgens mij had ik het al eerder gepost. Maar bij babyplus is de 3 te bestellen voor 839 inclusief aanvullende bekleding. Verder geen extra's. Wij hebben bij babydump inmiddels de 2 gekocht voor 618 euro inclusief voetenzak, aanvullende bekleding, tray en maxi cosi adapters. We hebben het daar vergeleken en we kwamen op een verschil uit van 400 euro met de 3. Dus de keuze was snel gemaakt. Hebben nu special edition jade green, maar ik ga denk ik de off white aanvullende bekleding nog bij kopen.