Misschien een ideetje om alle nieuws betreft kinderen ,baby`s zwanger worden . zwanger zijn enz enz.... in een nieuwstopic te plaatsen? Scheelt weer allerlei topics in de lounge? nu wordt voor elk bericht een nieuw topic gemaakt. als het niets is zet hem dan maar weer op slot. groetjes Liek.
lijkt me een goed idee leek me misschien ook wel een leuk idee om een appart plaatsje te maken waar je filmpjes kan neerzetten hoef je niet zo achter doe filpmjes te zoekn en scheelt ook weer plaats in de lounge groetjes talia
Ik vind het eigenlijk wat onzinnig. De lounge is er juist voor van alles en nog wat topics. Vind het niet echt nodig om daar een centraal topic voor te maken.
In de lounge horen geen berichten over babies, zwanger worden enz.. ook niet van bekende nederlanders en/of buitenlanders. Als we het niet plaatsen word het ook niet rommelig.
Morning..... Ik bedoelde meer de nieuws over BV .. "baby gorredijk" "baby sem vijverberg" "Moeder met baby omver gereden " enz enz alle berichten uit het nieuws in een topic te zetten?? liek.