hallo ik hoor dat sommige meiden hun eisprong voelen.. nu had ik mijn eisprong de 7de gehad moeten hebben..maar heb niets vernomen...wel was ik 2 dagen voor de eisprong misselijk tegen de einde van de middag...heeft dat ook met een eisprong te maken? verneem je altijd je eisprong? of zijn er ook meiden die hun eisprong niet voelen? liefs love31
Hoi meid, Ik heb m'n eitje maar 1keer gevoeld,en ben al 2 jaar met de pil gestopt!Geen zorgen maken,wie weet heb je wel 's nachts je ei!er zijn wel meerdere vrouwen die het niet waarnemen hoor! Denk dat die misselijkheid er misschien wel te maken zou kunnen hebben! Succes!
Ik voel mijn eisprong totaal niet, zie ook geen slijm veranderen ofzo. Ik merk het wel aan mijn borsten, maar dan heb ik mijn eisprong al gehad en ben ik dus te laat voor het 'klussen'
Ik word ook voor dat hij komt heel misselijk. Ik had het ook nog nooit gevoeld tot ik aan de hormonen ging. het verschild gewoon per persoon.
Ik voel hem ook nooit. En als ik deze cyclus weer ongesteld ga worden wil ik in mijn volgende cyclus ovulatietesten van Clear Blue gaan gebruiken.. Ik wil zeker weten of mijn banner klopt, dus dat ik op dag 13 mijn eisprong heb. Gewoon meer zekerheid
ik voel hem soms we en soms niet. ik krijg meestal steekjes in mijn eierstok. en ik merk het ook aan het slijm. liefs kikkert
Ik voel geen eisprong en ik vraag mij ook af of ik er wel één heb... Ik zit nu steeds in de eerste ronde en die duurt nu al bijna 9 weken! Iemand ervaring hiermee?
hey haan ben je pas gestopt met de pil? zo ja dan kan het ook zijn dat je lichaam aan het ontpillen is. en trouwens je hoeft je eisprong niet perse te voelen. sommige vrouwen voelen hem wel en sommige niet. liefs kikkert
Ik heb hem nog nooit gevoeld, weet door Persona wel ongeveer wanneer die komt en let dan altijd op, maar ik voel niets anders.
Ik voel er ook niets van hoor....klus dus op de calculator en om de dag...hopelijk lukt het binnenkort....
Toen ik mijn spiraal nog had voelde ik mijn eisprong super goed maar toen hij eruit was voelde ik niets meer het is nu dus steeds gokken en het is nog neit gelukt ben wel bezig met ovu testen maar is deze maand mislukt...maar ja we zitten nog voor NOD afwachten dus groetjes tamara
hoihoi ik voel mijn eisprong niet...of dat slecht of goed is weet ik niet maar volgens mij hoef je m niet altijd te voelen toch? wel merk ik dat ik dan meer slijm heb en wat afscheiding maar ik voel er nix van... liefs marieke
Kikkert, Ik ben inderdaad net gestopt met de pil... Op 30 januari de laatste pil ingenomen en daarna één keer ongesteld (vanwege de pil dus) en daarna niets meer ( ongeveer 9 weken)
hoi haan, zelf heb ik er nooit last an gehad maar ik heb wel vaker gelezen op internet dat dit wel vaker voor komt.
Sinds ik erop let, denk ik hem soms te voelen. Een stekend gevoel onder mijn linker- of rechterlies en soms het gevoel dat er letterlijk iets springt. Maar het kan ook inbeelding zijn... sinds ik erop let voel ik namelijk vanalles daar in de buurt. Ik heb wel altijd meer (en andersoortig) slijm voor mijn eisprong en op één dag echt veel slijm. En als de eisprong geweest is (althans dat denk ik) beginnen mijn borsten pijnlijk te worden. Tot nu toe was dat dus altijd een teken dat het niet raak was...