Nou we zijn gister bij het gemeente huis geweest... 22 september gaat het gebeuren!!! We zijn al bijna klaar met alles regelen... (heb mijn jurk al uitgekozen, we hebben de datum vast gelegd, we hebben een héle gave DJ, bruidstaart en ga maar door...) In één week geregeld, goed he!!! Het word tóch groter dan gepland, we hebben nu al 100 man voor het feest 's avonds... Ik ben dan 32 weken zwanger dus nou maar hopen dat alles zo goed blijft gaan als het nu doet!!! -x-
Gaaf dat het allemaal al geregeld is Helemaal tof dat je lekker snel gaat trouwen al Ik moet nog geduld hebben tot volgend jaar 10 september haha! Geniet al vast lekker van de voorpret meid en maak er wat van
Van harte gefeliciteerd! Wat goed zeg dat jullie alles in 1 week hebben geregeld! Wij trouwen op 7 oktober, maar moeten nog wel het een en ander doen..... Gelukkig zijn we straks 3 weken vrij en kunnen dan veel doen! Heel veel plezier en geniet van jullie "Dag" Gr.
Gefeliciteerd en veel plezier met de voorbereidingen (en op het trouwshop forum)! En als je vragen hebt waar je niet onmiddelijk antwoord op vind kan je ze hier altijd stellen he! Ik denk dat er onder ons heel wat vrouwen met ervaring zitten
Ten eerste gefeliciteerd. Misschien even een tip: Sluit je een huwelijksdag verzekering af? Mocht er onverhoopt iets tussen komen dan kun je de kosten verhalen op de verzekering. Deze verzekering geld ook voor als b.v. de bruidegom het been breekt of zo. Is natuurlijk niet te hopen, maar wij hebben `m toen wel afgesloten: just in case!!! Groetjes Hope