Goedemiddag dames, Zoals de titel al zegt..... wanneer ik nies (of hoest) dan is t net of mn baarmoeder uit elkaar klapt en zeurend gevoel daarna. Wie herkent dit? Heeft dit ook wel eens gehad?
Ik had toen ik zwanger was dat als ik nieste ik steken onderin mijn buik voelde. Weet niet of dat het zelfde is.
Zo'n soort gevoel is het wel. Hoelang was je toen zwanger? Ik zit pas op 8dpo. Dus mag nog ff wachten met testen. Lastig een gevoel te beschrijven.
Ik denk dat ik je gevoel weg snap.. Had dit toen ik zwanger bleek te zijn... Heb dat waarschijnlijk vanaf 6 DPO gehad, maar weet dat niet helemaal zeker omdat ik toen door de pil heen zwanger was... Ik duim voor je!!
Dank je voor de reacties. En voor t duimen. Probeer in struisvogelmodus te blijven maar is deze ronde erg moeilijk. Wat er tot nu toe gereageerd is klinkt hoopvol. Zou t dan eindelijk........
Nou dan gooi ik nog wat kolen op het vuurtje, want ook ik had dat alleen als ik zwanger was..... OOOHHH ik duim zo hard voor je!!!! Mag wel eens tijd worden voor je!!!
Dank je Esther. En stook dat vuurtje maar op hoor hahah. Was dat trouwens bij elke x als je nieste dames?
Nee, niet iedere keer als ik nieste...vond het ook helemaal geen prettig gevoel, was bang dat er iets misging dus was ook blij dat het niet bij iedere niesbui gebeurde.
Nee is idd geen fijn gevoel. Gelukkig niet bij.iedere nies. Oh wat kan een mens zich gekmaken. En had voorgrnomen dat niet te doen. Bedankt voor de reactie. Erg hoopvol. Nu.hopen dat ik niet een dreun op mn neus krijg mocht t toch niet raak zijn.
Same here, als ik nies krijg ik een steek..Heb dat wel vaker gehad maar nu met de zwangerschap elke x