Jeskejes, dank je wel... Een zinnetje uit een liedje van volumia- er is altijd een weg... Vond dat zo mooi en ook toepasselijk in mijn cyclus... Zie dat jij nog langer bezig bent...
Soms kom je van die zinnen tegen he. En als t van toepassing is op je is dat helemaal mooi om t gevoel te omschrijven. Ja helaas zijn wij ook al langer bezig. Vanaf juli '10 en vanaf okt bij gaan houden. Jullie ook al een tijd zo te zien. Hoop knallend t jaar uit.
22 december zijn we 19 maanden en daarvan 11 rondes verder... Waar van 2 kansen om echt zwanger te raken, in augustus en toen heb ik een VMK gehad en deze ronde... Dus hoop knallend dit jaar uit inderdaad, mag met kerst testen dan is mijn NOD... Lees dat jij al wat IUI's gehad hebt, hoop dat deze goed is gegaan en ook jij knallend 2013 in gaat...
Dat is ook al behoorlijk lang. En dan met weinig echte kansen. Ik ga voor je duimen meid! Heb vanmorgen getest 9dpo en pregnyl is uit mn lichaam.
Kijk die test maakt nu al de weg vrij voor een knal test!!! KOM OP JESKE!!! WE GAAN 2013 PINK IN!! KNUFFEL!
Jeske, we willen gewoon op een roze wolk 2013 binnen gaan... Ik duim ook voor jou meisje... Op een of andere rare manier raak je er aan gewend dat je geen kans hebt, kan ook moeilijk blij zijn dat ik nu een kans heb. Ergens zegt het me dat het toch weer niet lukt... Maar ach we houden hoop, we houden moed en als iedereen voor elkaar duimt komt alles wel goed
oeh stuiter stuiter stuiter.....sorry, kan er niks aan doen hahahaha gun het je gewoon zo. Op naar een mooi roze tweede streepje!!!
Pearl Amor ja idd ik ken dat gevoel. Hoop houden is moeilijk. Maar meid we blijven positief!! Esther dank je. Zal ik je nog meer laten stuiteren..... dr staat dus WEL een heel vaag streepje op de kv test :O
Ik had dat ook toen ik zwanger was.. al behoorlijk snel in de zwangerschap (maar wel na NOD) Spannend!!!