Ik begin t nu ook behoorlijk spannend te vinden.... maandag bloedprikjen whaaaah Zou mioiste kerstcadeau ever zijn.
Oh meisje, ik ga heeeeeeeeeel hard duimen...!!! Ik zie dat streepje best goed en het is aanzienlijk donkerder dan gister...
Ik heb sinds vanavond steken in mijn vagina die naar mijn baarmoeder, daarna ook een zeurend gevoel... Na hoesten is dit erger
Ik hoop het ook... Al mijn pendels en geomatrie enz zeggen december... Dus hoop dat het spannend word 24 dec zou geweldig zijn als ik dan positief test... Wanneer kan jij precies testen... Ik had berekend dat ik een LF van 16 heb soms 18 dus ik hen 26 dec gerekend, maar moet van gyn 24 dec testen...
Oke, spannend!! Ik moet maandag om te kijken of ik een volwaardige eisprong heb gehad, maar zo te merken aan de moeheid wel... Stomme is wel dat als ik in mijn bed ga liggen ik niet slaap...
Ik heb dat een maal eerder laten doen, eerder was het niet nodig, want heb ik 19 maanden maar stuk of 3 a 4 eisprongen gehad... Waarvan nu 2 met medicatie en die met medicatie krijg ik een bloedonderzoek...
Ja inderdaad, want je kunt wel een eisprong hebben, maar als deze niet volwaardig is heb je er eigenlijk nog niks aan...
Ja de laatste keer had ik het percentage van een zwangerschap, daarna bleek dat ik een VMK had, dus idd zwanger was... Ik ga toch maar proberen te slapen....
Jeetje dat is ook wat dan zeg! Ja ik ga ook poging doen tot. Alleen mn buik ist er niet mee eens. Links zeurende steekjes.
Ik heb dit laatst ook gevoeld! Vond het een heel eng gevoel. Niet bij het niezen, maar bij een of andere rare beweging die ik maakte (wilde iets voordoen en spande daarbij al mn spieren aan). Er knapte echt iets in mn onderbuik voor mn gevoel. Ik had de hoop dat ik zwanger was, maar helaas vanmorgen negatief getest!
Duidelijk!! met 11 dpo is dit een mooie streep! Jeskejes is zwanger Jeskejes is zwanger Jeskejes is zwanger Jeskejes is zwanger Jeskejes is zwanger Jeskejes is zwanger Jeskejes is zwanger Hoera !