bewegingen baby in buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door petra1974, 11 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petra1974

petra1974 Nieuw lid

11 nov 2009
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Misschien is het een overdreven vraag, maar het maakt me wel een beetje bezorgd.
    Ik ben nu 31 weken zwanger, en er zijn dagen dat ik de baby heel er veel voel, af en toe doet het me zelfs zeer(schopjes, draaien), en er zijn andere dagen dat ik de baby echt veel minder voel (lichte bewegingen). Is dat normaal?

2. mommy1979

mommy1979 Bekend lid

3 aug 2009
    637
    0
    0
    niet relevant!
    Neverland
    Volkomen normaal.

Wel is het zo dat je de kleine wel "moet" voelen als zijn het maar lichte bewegingen.

3. flip

flip Actief lid

10 jun 2009
    174
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb ik ook. Meestal wordt m'n ongerustheid wel weer opgeheven door een welgemikte schop hier of daar, maar soms is 'ie inderdaad erg rustig.
    Als je 'em 10x per dag voelt is alles prima hoor! Hij krijgt natuurlijk ook steeds minder ruimte in je buik.

4. petra1974

petra1974 Nieuw lid

11 nov 2009
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel haar wel altijd, maar er zijn dagen dat ik haar dus veel minder voel dan andere.
    Het zijn dan hele lichte bewegingen, en andere dagen zijn het echt stompjes. Dus dit is volkomen normaal begrijp ik?!?

5. marilouise

marilouise Niet meer actief

Ik had van de week dat de baby zich even niet liet voelen, mijnman hoeft normaal maar zijn hand op mijn buik te leggen en dan begint het ertgen te schoppen maar nu wat we ook deden hij voelde het niet en ik heel vaag en licht ,maar nu wordt ik weer helemaal in elkaar geschopt zag gisteren mijn hele buik bewegen de kat lag erop en die zat te kijken van wat gebeurd er nu dan toch ???

Deel Deze Pagina