sinds 2 weken zo iets doe ik niets anders dan niezen.. voel me helemaal niet slecht of zo, gewoon opeens een niesbui.. nog iemand dit gehad of zo?
Heeft t niks met hooikoorst ofzo te maken? Veel mensen die daar normal last van hebben die hebben daar ook al een paar weken last van.
Ook ik nies een stuk vaker en een vriendin van mij die 3 weekjes verder is hoorde ik daar ook al over. Allebei geen hooikoorts, alleen een wat meer geprikkelde neus denk ik.
ok helemaal nix om mij ongerust over te maken dus neen heb geen hooikoorts.. maar ben nu wel ook gevoeliger voor geuren zoals parfum & zo.. kan niet tegen sigarettendamp en nu kan ik er nog veel minder tegen.. hoestbuien tot en met als ik bij iemand zit wat rookt tot en met
het is toch zo dat je lichaam o.a. je slijmvliezen beter doet doorbloeden, dus ook het slijmvlies in je neus waardoor je meer moet niesten.
he dat is grappig ik dacht dat ik de enige was! idd ik nies ook een stuk vaker en het rare is ik nies dan ook twee keer heel snel achter elkaar! vond het wel grappig! eindelijk een komisch zwangerschapskwaaltje, haha joyce
hihi ok, nou ik heb dat niezen niet wel wat je zegt dat ik scherper ruik en ook vaker als ik snuit wat bloed bij mn snotjes hihi sorry Schijnt ook normaal te zijn toch
Is ook normaal dat bloed (alles is beter doorbloedt). Ik verlies zelfs af en toe een scheutje pies als ik nies
ik heb het ook dat ik opeens moet niezen en niet 1 keer maar wel 10 keer achter elkaar! ik heb ook last van verstopte oren, soms kraken ze zeg! als dat aanhoud ga ik wel even naar de ha, want volgende week moet ik vliegen...... 8) jippie op vakantie
ik moet ook sinds een week of 3 heel vaak niezen per dag, haha, zonet nog, net voordat ik dit berichtje las
dit vind ik echt grappig, ook ik nies een aardig stukje meer als eerst! haha, dat zelfs dat erbij hoort!
Hallo, Ik moet ook veel niezen, maar heb wel hooikoorts. Voelen jullie je buik soms ook als je niest? Gr. Lotte
Oh wat fijn dat ik niet de enige ben die meer moet niezen dan voorheen. Ik vond het al zo raar maar vond dat nu niet echt de moeite om er iets tegen de VK van te zeggen, is nu niet echt een kwaaltje waar je last van hebt! Maar wel fijn om te weten dat ik niet abnormaal ben!