mijn dochertje moet de laatste tijd erg vaak niezen (meerdere keren op een dag)...nu heb ik daar zelf ook wel last van..misschien hangt er iets in de lucht of zou het met stof ofzo te maken kunnen hebben. Kan dit kwaad voor haar denken jullie? Wij wonen op het moment nog in een tijdleijke woning (tot ong. sept) en daar ligt dus helaas overal vloerbedekking...je kunt hiermee toch geen allergie opwekken toch?
Ons dochterje niest al vanaf de geboorte een paar keer per dag. Kraamhulp zei dat ze moest wennen aan de stofjes in de lucht, maar ze doet het tot nu toe nog steeds. hier helemaal geen vloerbedekking in huis dus daar kan het niet aan liggen.
Fayley is niezend ter wereld gekomen en niest ook nog steeds een paar keer per dag. Ze is niet verstopt ofzo, maar heeft soms wel een opgedroogd snotje in haar neusje Het zal wel bij haar horen denk ik dan, want ze is niet ziekjes, koud, warm of sloom.
Hier ook een dametje wat regelmatig niest, verkouden of niet. Het zal wel normaal zijn. De neus wordt natuurlijk geprikkeld door allerlei stofjes
iris die niest ook vanaf haar geboorte ene paar ik per dag weet niet waarom zal wel door stofjes komen ofzo
Er is nog een topic over hooikoorts hier... misschien is dat het wel. Joey niest ook heel erg veel als hij buiten is. Binnen heeft hij nergens last van
romeè niest ook wel begint al als ik de gordijnen open doe knijpt ze met haar oogjes en niest ze een paar keer kuzz
onze youri doet dat ook n paar keer per dag idd ik denk ook dat t komt door de stofjes die in de lucht hangen. we wachten rustig af hij heeft nog nergens last van geen koorts ofzo.. gelukkig zijn we niet de enigste hier.. groetjes krulliewullie
Het wordt eentonig maar ook Jarissa niest dagelijks. En heeft af en toe opgedroogde snotjes in haar neus (jakkie!). Ze klinkt soms net als een varkentje. Hoort er allemaal bij.
dat niezen is dus normaal? hihi, hier ook een 'niezerd' hoor. Mijn man niest ook regelmatig, dus dacht dat ie het had geerfd...
Hier ook ja, ik noem haar soms zelfs knorretje Ik maak me ook echt geen zorgen zolang ze niet benauwd is of erbij gaat hoesten.