goedenmorgen dames... afgelopen drie weken heb ik een goed vast schema opgebouwd met mijn dochtertje betekent dat ze elke dag om 9 uur laaste fles krijgt met nutrix en dan doorslaapt tot anderdags 6 uur.. maar.... sinds twee nachten komt mevrouiw weer voor de nachtvoeding... help ..... wat kan ik hier nu weer aan doen nog meer nutrix door de fles? maar ze krijgt al 4 schepjes hoeveel mag er eigenlijk in dan?
toch later op de avond nog een voeding geven. Nick krijgt nog steeds elke avond om half 11 de laatste voeding, en ik maak hem daar ook wel voor wakker. Liever dan midden in de nacht. Overigens is Nick om 5 uur vaak dan ook al weer wakker, dua eigenlijk heb je het misschien nog wel niet zo heel slecht.... Om 5 uur krijgt Nick dan zijn speen en slaapt tot ca. 7 uur. Ik ben langzaamaan maar gewoon gaan accepteren dat ik er een keertje uit moet 's nachts en geniet van de nachten dat het niet hoeft. Ze zijn nog zo klein... 6 tot 12 uur achtereen slapen zijn gemiddelden, toevallig heb ik er blijkbaar een die voorlopig meer de 6 uur achter elkaar aanhoudt dan de 12 uur.... Karin
een fles later geven dat helpt dus niet want dat is TE laat..... ik moet haar voor de fles van 9 uur al wakker maken en als ik haar dan om 1 uur weer wakker maak dan komt ze gewoon weer om de vier uur.... ik ben hier dus sinds twee weken achter dat negen uur het uiterste is dat ik haar een voeding moet geven doe ik het later dan verpest ik het voor mezelf.... maar ja ik zie wel hoe het loopt er zal nix anders op zitten.......