Ik was al heel snel na mijn eisprong ontzettend moe en draaierig en had savonds op 9 dpo positieve test. Maar nu op 11 dpo heb ik zo'n rare pijn als ik in bed lig opgekruld zeg maar en ik strek me lichaam krijg ik super pijnlijk gevoel rechts onder in buik kan dit met de zwangerschap te maken hebben? En wanneer begonnen bij jullie de echte klachten ik heb behalve moe en draaierig niet veel last
Die pijnlijke steken komen waarschijnlijk van je baarmoeder. Alles is daar nu heel druk bezig met groeien ect. Ik had tot week 7 nergens last van maar daarna begon de hel spuugde alles er uit. Tot en met ziekenhuisbezoek aan toe. Sterke reuk had ik al wat eerder. Maar verder geen klachten.
Die pijnlijke steken had ik in het begin ook. Echt de eerste week na de test, toen ik dus 4 weken zwanger was. Deed zoveel pijn dat ik me ziek voelde en met een kruik op de bank lag. Verder geen andere klachten op dat moment. Elke week was het weer anders. Vanaf de 5e week had ik hartkloppingen en daarna humeurig. Vanaf week 6 had ik moeite met eten. Ik had moest op gezette tijden eten om niet misselijk te worden, maar nooit overgegeven, en soms had ik totaal geen zin in warm eten of bepaald eten. Tussen de 8e en 12e week was ik erg moe en vanaf de 12e week gaat alles beter. Hartkloppingen heb ik helaas nog steeds en natuurlijk voel ik nu wat kramp omdat alles groeit.
Ja die steken had ik ook, net of er iets met mijn eierstok aan de hand was, of dat ik menstruatiepijn had , maar dat was t ook weer net niet. Bij mij begon het bij een week of 8 ben erg huilerig geweest en misselijk baaah , nu niet meer alleen moe, erg moe en af en toe ff een snellere hartslag
Ehm; de baarmoeder groeit in het begin nog niet; die is dan een tijd lang groot genoeg om de vrucht te bewaren. Pas met 15 weken kan je groeipijn hebben. Symptomen kunnen vanalles zijn en vaak hou je jezelf voor de gek (helaas). Gewoon wachten tot nod en dan testen.