Wat grappig, laatst dacht ik nog hoe komt het nou dat ik zoveel moet niezen? Ik ben niet verkouden... Zou het misschien met de zwangerschap te maken hebben? Als ik het zo lees zou dat best wel eens kunnen. Maar dat viel mij dus ook al op
wat grappig dat er meer zijn die daar last van hebben. dacht al dat ik weer iets raars had maar valt dus wel mee. ik heb soms dagen dat ik constant loop te niezen. liefs doris
Ja, ook hier wordt veelvuldig geniesd. Moet inderdaad mijn buik vasthouden, vooral 's avonds, want anders staat er teveel spanning op en doet het zeer. En vergeet niet de bekkenbodemspieren aan te spannen want anders....
Heb er ook meer last van, wist niet dat het door de zwangerschap kon komen! Gister moest ik erg had niezen en *OOPS* was niet helemaal "droog" meer zeg maar... hihi ! Erg handig (maar niet heus) -x-
Owww dat heb ik ook al weken dat ik meer moest niezen, en dat vond ik al zooooo raar... Nou weet ik dat het erbij hoort, wat grappig! Doet bij mij trouwens ook wel pijn hoor! (ook als ik hoest trouwens)