hallo heb jij een beetje verstand v huid uitsslag? amy heeft met name in nekje en beentjes en voetjes en waar de luier zit een soort van pukkeltjes die ook extreem droog zijn, sommigen lijkt een korst op te zitten, op dr rug heeft ze weer een ander soort uitslag dat zijn rode plekken met een hard pukkeltje oid erin. de huisrts heeft dit nog nooit gezien en heeft geen idee wat het kan zijn, het lijkt niet op allergie of exzeem. ik behandel t nu 4 keer daags met vaseline. jij enig idee in welke richting we moeten zoeken?
ja was ik al bang voor, zal t wel ff aant cb laten zien. maar ik smeer vaseine dus ook op haar wangetje maar ze sabbelt veel op dr handjes. kan ze zo die vaseline neit opslikken dan?
Ja zo kan ze wel wat vaseline binnen krijgen. Misschien verstandig om er nog niets op te smeren voordat je weet wat het is. Ilja
dit heb ik via de huisarts gekregen omdt ze een extreem droge huid heeft. kan dit heel veel kwaad? dat ze wat binnenkrijgt?
Oke. Of het kwaad kan dat ze wat binnen krijgt moet je even met de Ha overleggen. Ik weet dat zo niet. Ilja