schietpartij enschede

Discussie in 'De lounge' gestart door sim, 20 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim

sim Niet meer actief

hoor net op het nieuws dat er een gijzeling is geweest op een school in enschede...

de jongen van 18 (?) is dood die gijzelnemer was en er is een zwangere lerares en een leraar gewond....

jemig zeg..

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
    Dat was in Duitsland toch?

EMSDETTEN - Een gijzelnemer op een middelbare school in het Duitse Emsdetten, in de deelstaat Noord-Rijnland-Westfalen, is maandagochtend doodgeschoten. Dat heeft een politiefunctionaris meegedeeld.

Tijdens de gijzeling zijn meerdere schoten gevallen. Daardoor zijn volgens de zender WDR een lerares, een conciërge en enkele scholieren gewond geraakt. Het is onbekend wat de bedoelingen van de gemaskerde gijzelnemer waren.

De politie ontruimde de school en uiteindelijk was de gijzelnemer als enige aanwezig. Het is niet duidelijk of hij om het leven is gekomen door schoten van de politie of de hand aan zichzelf heeft geslagen. De gijzelnemer zou een achttienjarige oud-leerling van de school zijn geweest.

3. Vicky

Vicky Fanatiek lid

11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Volgens mij was het ook Duitsland... ik heb hier iig nog niets gehoord

4. sim

sim Niet meer actief

bah vreselijk zeg!

5. Joaney

Joaney Actief lid

15 aug 2006
    455
    0
    0
    Waarom horen we dit tegenwoordig steeds vaker?
    En waarom doet zo iemand dat.

6. sim

sim Niet meer actief

tja, klinkt allemaal zo amerikaans. zal je maar overkomen zeg! als ouder die daar kinderen heeft zitten, maar zeker ook als leraar of lerares. :(

7. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    klopt is duitland...vlak over de grens bij enschede..

8. Niet meer actief

hey jakkes..

9. sim

sim Niet meer actief

4 uur nieuws komt zo op rtl, ga ik ff kijken :(

10. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    fieeeuw ik schrok al ik kom uit enschede en wat neefjes zitten nog op school
    jeetje zoiets mag eigenlijk helemaal niet gebeuren wat heb je toch soms rare mensen op de wereld

Deel Deze Pagina