zucht...uitgerust of niet

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door maartje25, 19 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje25

maartje25 Niet meer actief

Hallo allemaal

Dl slaapt per keer precies 45 min, op de minuut af!... word de laatste tijd huilend wakker en totaal niet uitgerust... ik laat haar eerst even een paar minuutjes proberen maar in slaslaap vallen gaat hem nooit meer worden... dan ga ik ernatoe...aai over dr bol, muziek aan maar zelfs dat werkt niet...
    Als ik dan nog een keer terugkom en wat tegen haar zeg begint ze te lachen:$ dus ja... is ze nu uitgerust of niet...ik snap er niks van...
    Ik weet dat ze zo jong je nog niet kunnen belazeren maar dit is wel heel uhm...apart

2. Madelein84

Madelein84 Fanatiek lid

5 jun 2013
    1.042
    80
    48
    als ze begint te lachen als je praat zou ik zeggen uitgerust (of in ieder geval blij je te zien ;))

misschien vindt ze het wakker worden in haar eentje niet fijn? Hoe wordt ze wakker als je bij haar bent? Hier sliep zoon zeker de eerste maanden ook kort, maar wel beter als hij op of tegen mij aan lag.

3. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Hier wilde t weleens helpen om na een half uur naast kindlief te gaan zitten,als hij dan wakker werd kon ik gelijk iets zeggen als shhhh mama is hier, ga nog maar even slapen en dan dommelde hij nog'even verder

4. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Ja idd misschien kan je voor die tijd al bij haar zijn zodat ze niet huilend wakker wordt en je haar meteen in slaap kan sussen zodat ze nog een cyclus verder slaapt. Hier werkt een speentje nog wel eens. Ze slaapt niet met speen maar soms als ze vroeg wakker wordt geef ik haar die en gaat ze nog even verder.

5. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Het is een veel voorkomend "probleem" de eerste maandjes. Als dingen zoals in de wagen, drager, in het donker, etc. laten slapen niet werken, dan zou ik het maar gewoon accepteren. Op zich is naar je lachen geen teken dat ze per se uitgerust is - als je mijn dochter midden in de nacht wakker maakt, lacht ze ook, maar is ze echt niet uitgerust-, maar als ze verder redelijk vrolijk is en wel gewoon speelt en dr baby dingetjes doet, dan zou ik me er niet druk om maken. Langere slaapjes volgen naar alle waarschijnlijkheud met een paar weken vanzelf.

6. MamaVanAnne

MamaVanAnne Fanatiek lid

21 jul 2013
    1.164
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier was bij het eerste kreuntje er naar toe gaan en mijn pink erin proppen de oplossing haha
    Toen ze een maand of 4 was werd het beter en ging ze overdag zelf wat 45 min aan elkaar plakken tot anderhalf uur, en kon ze ook zelf haar duimpje vinden :)

7. maartje25

Oh wat lijkt me dat heerlijk! 1.5 uur slapen. Ze gaan dat dus echt vanzelf doen?? Bij mij slapen wil ze echt niet meer! Ze word dan echt mega boos! :)
    Van te voren bij haar zijn is een goede! Vannorgen moet ze oefenen op het kdv maar vanmoddag ga ik het zeker proberen

8. maartje25

Ze pakt gelukkog zelf haar duimpje :) ze zit er dan zo woest op te sabbelen :)

Deel Deze Pagina