IVF in eigen cyclus

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ginkel78, 13 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    ik ben Linda ik ben 34 jaar en we zijn sinds dec 2010 bezig met ons eerste kindje maar dat wil niet echt lukken.
    ik heb 25 mei een kijkoperatie gehad waar ze een poliep hebben weg gehaald en zijn ze er achter gekomen dat mijn eileiders helemaal verstopt zitten en alles daar om heen helemaal verkleefd zit dus dat ik op de normale manier ik nooit kinderen zal krijgen dus was nog als enige optie ivf mogelijk. ben nu 25 juni weer in het ziekenhuis geweest daar hebben ze een binnenwaardse echo gemaakt en toen kwam naar voren dat ze bij 1 eierstok niet goed bij kunnen dus alleen nog mogelijk is om ivf te doen in eigen cyclus maar dan is er steeds maar 1 eitje volgens mij
    wie heeft dit ook gedaan en is dit toen ook gelukt

2. tlc81

tlc81 Bekend lid

22 jan 2012
    684
    127
    43
    Hoi,

wat een vervelende uitslagen zeg!

Ik heb 6x IVF in eigen cyclus gedaan. Dan is er inderdaad telkens 1 eitje, hooguit 2. Wat hormonen betreft gebruik je echt het minimum, dat was goed te doen. Ik vond wel dat ik vaak voor een echo moest, want de kans op een vroegtijdige eisprong is wel aanwezig. Uiteindelijk heb ik 3x een terugplaatsing gehad zonder succes, 1x een vroegtijdige eisprong en 2x geen bevruchting. Ik ben er dus niet zwanger mee geraakt. Het voordeel van ivf in eigen cyclus ten opzichte van volledige IVF is dat je achter elkaar door kunt. Dus als je toch weer ongesteld word heb je zo'n 2 weken later alweer een punctie. Nadeel is dat je met 1 eitje groot risico loopt op geen bevruchting. Succes!

Deel Deze Pagina