NijGeertgen

Discussie in 'Donorschap' gestart door Muisjepluisje, 24 okt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muisjepluisje

    Muisjepluisje Fanatiek lid

    17 feb 2021
    1.395
    1.089
    113
    Vrouw
    Nog meer mama’s (in spe) die een donor traject volgen bij NijGeertgen?
     
  2. Eevie82

    Eevie82 Bekend lid

    2 jun 2018
    888
    1.184
    93
    Vrouw
    Yes :) heb een dochter van 1,5 en ga nu voor nr 2 weer naar NG. Maar wel om een andere reden, ik ben alleenstaand. Zijn jullie al begonnen?
     
    Muisjepluisje vindt dit leuk.
  3. Melanieex

    Melanieex Actief lid

    10 okt 2020
    283
    328
    63
    Vrouw
    Ja, een zoontje van 16 maanden en inmiddels bezig voor een tweede.
     
    Muisjepluisje vindt dit leuk.
  4. Lindawen79

    Lindawen79 Bekend lid

    9 apr 2019
    896
    628
    93
    Vrouw
    Hier zwanger van een dochter. Heb al een zoontje van 2 via NG.
    Altijd best tevreden geweest daar.
    Mocht je vragen hebben, stel ze gerust
     
    Muisjepluisje vindt dit leuk.
  5. Muisjepluisje

    Muisjepluisje Fanatiek lid

    17 feb 2021
    1.395
    1.089
    113
    Vrouw
    Hey leuk je te spreken! Mijn partner is helaas onvruchtbaar verklaard dus wij om die reden! We hebben volgende week de intake en ik moet zeggen dat ik er echt zin in heb.
    Heb op ESB 2 deense donoren gevonden die bij mij echt al een beetje een plekje in mijn hart hebben dus ik hoop dat het allemaal wat vlotter verloopt voor ons dan voorheen met de TESE! Hoe heb jij het ervaren?
     
  6. Muisjepluisje

    Muisjepluisje Fanatiek lid

    17 feb 2021
    1.395
    1.089
    113
    Vrouw
    Wat goed om te horen! Ik ben echt super benieuwd. Wij gaan voor een deense donor, enige wat echt bizar is zijn die kosten
     
  7. Melanieex

    Melanieex Actief lid

    10 okt 2020
    283
    328
    63
    Vrouw
    Hier ook een deense donor. Bedragen zijn inderdaad hoog. :cry: Komt dan ook nog een pregnancy slot bij & transport...
     
  8. Muisjepluisje

    Muisjepluisje Fanatiek lid

    17 feb 2021
    1.395
    1.089
    113
    Vrouw
    Jaa ik had laatst 5 rietjes in mijn winkelmandje gedaan (besef.. winkelmandje) en ik was gewoon dik 6 a 7000 euro kwijt EXCLUSIEF btw!!! BTW rekenen over zoiets echt waaaarom:cry::cry:
     
  9. Muisjepluisje

    Muisjepluisje Fanatiek lid

    17 feb 2021
    1.395
    1.089
    113
    Vrouw
    Voor de meiden die al zwanger zijn / al een kindje hebben van een deense donor;
    welke MOT hebben jullie (moeten) kiezen?

    Wij gaan waarschijnlijk gewoon beginnen met inseminatie omdat bij mij tot zover alles goed zit. Maar de website raad natuurlijk de duurste MOT aan…
     
  10. Melanieex

    Melanieex Actief lid

    10 okt 2020
    283
    328
    63
    Vrouw
    Volgens mij is voor iui vanaf mot 10 geschikt.
    Wij hebben destijds nijgeertgen laten bestellen, tegenwoordig moet je dat zelf bestellen. Gelukkig hebben wij nog rietjes over.
     
  11. Lindawen79

    Lindawen79 Bekend lid

    9 apr 2019
    896
    628
    93
    Vrouw
    Klopt, ik ben ook nog van 'de oude bestelprocedure bij ESB door NG'
    Tegenwoordig moet je inderdaad zelf bestellen waardoor de prijzen echt enorm zijn. Blij dat ik deze zwangerschap nog eenmalig via NG kon bestellen anders was ik meer dan het dubbele kwijt geweest. En als alleenstaande met parttime baan helaas onbetaalbaar. Pregnancy slot heb ik ook niet hoeven betalen. Wel als ik een donorwissel zou willen maken. Ik heb zowel iui, ivf als Icsi doorlopen. Elke keer gewoon mot10 besteld op advies van ng. Overigens van dezelfde donor. Dat vond ik voor de kindjes ook belangrijk dat ze volle broer en zus zijn.
    Omdat er nauwelijks wachtlijsten zijn als je met Deense donor werkt gaat het traject best snel qua start. Dat is hopelijk ook voor jullie zo.
     
    Muisjepluisje vindt dit leuk.
  12. Muisjepluisje

    Muisjepluisje Fanatiek lid

    17 feb 2021
    1.395
    1.089
    113
    Vrouw
    Ik wil trouwens een whatsapp groep aanmaken! Mocht iemand erbij willen let me know
     
  13. lille

    lille Actief lid

    15 mrt 2021
    474
    562
    93
    Vrouw
    Maastricht
    Wij hadden de mot1p gehaald dat was volgens nijgeertgen genoeg. Ook gelukt want ben 2 weken geleden bevallen van een dochter
     
    Muisjepluisje vindt dit leuk.
  14. Eevie82

    Eevie82 Bekend lid

    2 jun 2018
    888
    1.184
    93
    Vrouw
    Mot10 van de ICI unwashed is goed. Voor IUI wil NG minimaal 1miljoen zaadcellen als ik me niet vergis, Mot10 is 10miljoen per ml en het rietje is 0,5ml dus tenminste 5miljoen zaadcellen. Ik heb zelfs wel eens een uitschieter van 17miljoen gehad (het lab wast en telt ook nog, dus je hoort dat voorafgaand aan de iui).
    Ik wacht nu op mijn menstruatie en dan gaat het hele circus weer beginnen, spannend!
     
    Muisjepluisje vindt dit leuk.
  15. Muisjepluisje

    Muisjepluisje Fanatiek lid

    17 feb 2021
    1.395
    1.089
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!
     
  16. Eevie82

    Eevie82 Bekend lid

    2 jun 2018
    888
    1.184
    93
    Vrouw
  17. Muisjepluisje

    Muisjepluisje Fanatiek lid

    17 feb 2021
    1.395
    1.089
    113
    Vrouw
    Jaa we zijn onderweg! Dankjewel!!
     
  18. Muisjepluisje

    Muisjepluisje Fanatiek lid

    17 feb 2021
    1.395
    1.089
    113
    Vrouw
    Iemand ervaring met 30 dagen rietjes reserveren via Esb Denemarken??
     
  19. Eevie82

    Eevie82 Bekend lid

    2 jun 2018
    888
    1.184
    93
    Vrouw
    Nee geen ervaring. Ik heb een donor van Cryos.
    Hoe was jullie afspraak, als je daar iets over wil vertellen?
     
  20. Muisjepluisje

    Muisjepluisje Fanatiek lid

    17 feb 2021
    1.395
    1.089
    113
    Vrouw
    Ik heb mijn verhaaltje van instagram even gekopieerd

    Vandaag was het zo ver! We hadden onze intake bij NijGeertgen, 6 dagen eerder dan verwacht. Toen we kwamen aanraden was ik al blij verrast met hoe mooi ik de kliniek van buiten vond en ik was echt mega nerveus. We liepen naar de balie en werden enorm vriendelijk verwelkomd, alles werd nog even doorgenomen wat er vandaag besproken werd en we moesten nog even wachten want we waren een halfuur te vroeg. Na een volle drie kwartier was het zover en werden we opgeroepen. De dokter nam alle tijd voor ons en ze vroeg eerst of mijn vriend naar aanleiding van zijn onvruchtbaarheid psychische ondersteuning wilde omdat juist mannen vaak worden vergeten, heel netjes vond ik dat. Daarna hebben we mijn anamnese door genomen en kreeg ik een echo. Ik vond dit echt rete spannend want mijn laatste echo was op dezelfde cyclus dag en toen had ik maar 3 om 4 eiblaasjes.
    Het baarmoeder slijmvlies was mooi dun en er waren rechts 7!! eiblaasjes en links 6. Ik was hier zo blij mee!
    Daarna hebben we alles nog even besproken en de arts was erg enthousiast over hoeveel informatie we al hadden gelezen en hoe we op de hoogte waren van alles. Ook zij zelf was heel enthousiast en verwacht dat ik erg snel zwanger ga raken omdat alles er zo veelbelovend uit ziet. Het zegt niets maar ik kan je vertellen dat dat heel goed voelt na zoveel tegenslag. Daarna mochten we langs de verpleegkundige om nog even bloed te prikken en we waren al gauw klaar. Volgende week dinsdag gaan we langs de psycholoog en de week daarna hebben we een bel afspraak of we echt groen licht krijgen. Als we dat hebben is het een kwestie van het zaad bestellen en wachten op een positieve ovulatietest!
     
    Lisa280887 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina