zwanger en oud bloedverlies

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Trees, Jun 26, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Trees

Trees Niet meer actief

Hoi,

Ik ben zwanger en verlies sinds zondag bruin bloed. Het is voornamelijk bij het afvegen en heb voldoende aan een inlegkruisje. Het is bruin/zwart met soms kleine sliertjes erin. Vorige week heb ik hier ook al twee dagen last van gehad. Ik heb verder geen last van noemenswaardige buikpijn. Mijn vorige twee miskramen begonnen anders, maar toch maak ik me vreselijk veel zorgen dat dit weer de eerste tekenen zijn van een miskraam. Als het een dreigende miskraam is hoe lang duurt het dan voordat deze start en wat kan een andere oorzaak zijn van oud bloedverlies. Is er nog een kans dat dit vruchtje het gaat halen? Bedankt voor je antwoord, want ik maak me echt vreselijk veel zorgen.

groetjes trees

2. Trees

Trees Niet meer actief

Misschien is het volgende nog wel belangrijk om te weten. Ik ben direct na de laatste miskraam weer zwanger geraakt, zonder dat ik tussendoor heb gemenstrueerd. Kan het ook daar door komen, of is dat een rare gedachtenkronkel van mezelf?

3. Trees

Trees Niet meer actief

Ik hoef geen antwoord meer. Ik heb net een echo gehad en het wordt weer een miskraam. Helaas de derde in een half jaar tijd.

Share This Page