Ik werd vanmorgen wakker met aan de linkerkant een opgezette bult onder/achter mijn oor. Als ik er op druk is het redelijk pijnlijk. En ik kan mijn mond ook niet ver open doen. Eten doet pijn! Wat zou dit kunnen zijn. Ik ben nogal een hypochonder, dus wil niet gelijk naar de dokter. Maar dit is toch best raar?
ja ik weet het niet. ik denk het wel. maar hoe kan die aan een kant zo opgezet zijn? en zo snel? ik kan amper eten, doet echt pijn.
ik denk eerder aan een (verstands) kies. Ik zou even naar de huisarts gaan. Hypochonder of niet, lijkt me verstandig. Ik ben zeker geen hypochonder, kom nooit bij de ha maar hiermee zou ik zelfs gaan. als het idd iets met je gebit is, sturen ze je vanzelf door naar de tandarts.
Ik zal er zeker even mee naar de ha gaan, want ik heb het ook gehad en ik heb er toen veel te lang meegelopen, ik had een dikke ontsteking. Het gaat steeds pijner doen. Ik heb er toen nog lag mee rondgelopen.
Een muggenbult nee grapje ik zou het even aankijken en als het erger word toch even naar de HA gaan het kan ook een ontstoken speekselklier zijn?? maar dat is maar wat het zou kunnen zijn he...sterkte
Klinkt als een ontsteking, misschien een speekselklierontsteking. Ook al ben je hypochonder zou ik wel even naar de ha gaan, meestal iets wat zo snel op komt en ook nog eens pijnlijk is is een ontsteking dus niet teveel zorgen maken.
Misschien had je raar gelegen waardoor een kliertje bekneld was ofzo. En dat die, toen je wakker was en niet meer raar lag, gewoon weer gewoon werd!
of het is een abcesje.. Die groeien ahw wat naar binnen toe als de druk er te veel op zit.. dan is de ergste pijn eerst weg.. Voel even of het keihard is (de bult en plek er omheen) Met een klein sneetje door de ha kan het dan weer een stuk beter zijn!