nijntje de film met 2jarige?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tijdvoormezelf, 4 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Storm

Storm Niet meer actief

Gaan, de film is echt erg leuk voor die kleintjes. Ben met mijn zoon van 3 geweest. Mijn zoon van 20 maanden heb ik niet meegenomen, omdat hij gewoon nog niet zo lang geboeid is door film en tv.
    Bij ons liepen ook allemaal kinderen door de zaal. Kan allemaal :D

2. Ik4kids

Ik4kids Lid

11 dec 2012
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon gaan. Het is echt een hele leuke film. Ik ben zondagochtend vroeg geweest met mijn zus, neefje van bijna 3 en jongste zoontje van 21 maanden.
    Mijn zoontje heeft ook tussendoor wat rond gelopen in onze rij. Het was heel erg rustig, maar de kindjes die er waren kletste ook lekker en zongen heel gezellig mee.
    Bij ons was het licht alleen wel gewoon uit....en de voorstukjes van de andere films vond mijn zoontje wel spannend.
    Het kaartje was 6,50.

Vind het echt een aanrader!

3. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Gewoon gaan! Genoeg andere kindjes die ook niet stil kunnen zitten, en als hij het echt niet leuk vindt of niet vol houdt, ach, dan ga je gewoon in de foyer even rustig wat drinken oid en weer naar huis.

4. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Wij zijn gisteren gegaan. De bios deelde stoelverhogers uit en was heel lief voor de kindjes.
    Licht bleef aan en het het geluid stond zacht.
    Rune vond het super, deed mee met de dieren maar het was voor hem net te lang om te blijven zitten. Dus we maakten af en toe een rondje door de zaal maar dat mag gewoon.
    De film is echt heeeeeeel erg leuk! En die gaan we nog vaak op dvd bekijken.

5. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.861
    19.268
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Zo denk ik er ook over. Als anderen het wel leuk vinden: vooral doen hoor! Maar voor onze zoon vind ik het echt niet nodig. Ik twijfel er niet aan dat hij het vol zou houden hoor. Maar als ik thuis een dvd'tje of een youtube-filmpje op zet, vindt hij het volgens mij net zo leuk. Als ik met hem 'uit' ga, dan liever niet naar iets waar hij naar een scherm zit te staren. Dan ga ik liever naar een (binnen-)speeltuin, zwembad, bibliotheek, kinderboerderij o.i.d. In ieder geval iets waarbij bij zelf actief is.

6. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Wij gaan vanmiddag met onze dochter van 3.
    Is de film leuk?

Deel Deze Pagina