Wij gaan in mei naar Dirk Scheele en Dikkie Dik. Mijn kinderen vinden het fantastisch! Overigens heb ik voor komende zaterdag kaartjes gewonnen bij Vakantieveilingen voor Thomas de Trein-de musical. Iemand daar ervaring mee?
Ongeveer 1 tot 1,5 uur. Dirk liet de kindjes goed mee doen (kruipen als een slak, rennen als muizen) zodat stilzitten er echt in in zit
Hier is dochter helemaal weg van de liedjes van dirk scheele! Moet eerrlijk zeggen dat ik het ook erg leuke kinderliedjes vind. We zijn laatst al naar dirk scheele geweest en binnenkort neemt oma haar mee naar dikkie dik!
Onze oudste is met die leeftijd naar Dirk Scheele gegaan. Hij vond het fantastisch! Helemaal uit zijn dak aan het gaan. Na de tijd op de foto met Dirk Scheele, handtekening speciaal voor hem ( met zijn naam er op ) die op zijn kamer hangt. Wel een beetje een gluiperd naar mij toe, iieeeeh! Maar goed, leverde dus wel een foto + handtekening op hahaha.
zou voor dirk even zijn cd aanschaffen, wil hem ook kopieren met de gezongen dikkie dik liedjes. Dan heb je er meer aan. Wij gaan in mei naar hem toe.