nijntje de musical of dirk scheele - dikkie dik

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by mona23, Feb 26, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    4,080
    65
    48
    Zoetermeer
    Wij gaan in mei naar Dirk Scheele en Dikkie Dik. Mijn kinderen vinden het fantastisch!

Overigens heb ik voor komende zaterdag kaartjes gewonnen bij Vakantieveilingen voor Thomas de Trein-de musical. Iemand daar ervaring mee?

2. XoXo

XoXo Niet meer actief

Ongeveer 1 tot 1,5 uur. Dirk liet de kindjes goed mee doen (kruipen als een slak, rennen als muizen) zodat stilzitten er echt in in zit ;)

3. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

Sep 6, 2007
    2,567
    221
    63
    Hier is dochter helemaal weg van de liedjes van dirk scheele! Moet eerrlijk zeggen dat ik het ook erg leuke kinderliedjes vind. We zijn laatst al naar dirk scheele geweest en binnenkort neemt oma haar mee naar dikkie dik!

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Onze oudste is met die leeftijd naar Dirk Scheele gegaan. Hij vond het fantastisch! Helemaal uit zijn dak aan het gaan.
    Na de tijd op de foto met Dirk Scheele, handtekening speciaal voor hem ( met zijn naam er op ) die op zijn kamer hangt.

Wel een beetje een gluiperd naar mij toe, iieeeeh! Maar goed, leverde dus wel een foto + handtekening op hahaha.

5. Miran6

Miran6 Actief lid

Jan 31, 2010
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanaf welke leeftijd kan je naar Nijntje ??

6. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

zou voor dirk even zijn cd aanschaffen, wil hem ook kopieren met de gezongen dikkie dik liedjes. Dan heb je er meer aan. Wij gaan in mei naar hem toe.

Share This Page