enne, ik snap het niet helemaal, volgens haar nichtje was ze er zelf niet bij? Echt waar wat een mafketels lopen er toch rond,dit kan je met 0.10 zo oplossen!
Pfff ik schrik altijd van dit soort berichtjes (alleen de titels al) Ik kijk dan ook niet meer naar de links. Vind het echt te gruwelijk om te horen hoe het echt zit. De titel zegt mij al voldoende! bah
pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff dan spoor je toch niet. soms vraag ik mij af van zullen er ook wel eens zulke mensen op deze site zitten. Nou dan zou ik zeggen breng je kind dan bij mij maar vermoord je kind niet. Het heeft ook een kans om te leven. Waarom doen mensen dit toch?
Ik las het vanochtend in de Spits! of de Telegraaf... brr, wat een berichten en brrr, hoe weet je ze telkens te vinden Nies?
Misschien niet die tot deze ernstige daden in staat zijn, maar je weet nooit wat voor vlees je in de kuip hebt hè..
Misschien doe ik iets fout maar als ik op de link klik krijg ik een reclame spotje over goedkope vliegtickets.............. Zal wel iets doms zijn van mij hoor.....maar ben wel nieuwschierig geworden naar waar dit over gaat.
Ja Kiki, goeie vraag!... Mijn start pagina is die van @t Home en daar staan dan elke dag nieuwe nieuwsberichten op...ik zoek er echt niet naar. Maar mn oog valt er altijd op .... de laatste tijd is het wel heel erg hoor...je leest het één na andere bericht over dit soort verschrikkelijke taferelen.
van zulke berichten wordt ik helemaal misselijk...kan ik wel janken van woede! Echt heel verschrikkelijk!
Ik probeer het filmpje ook te bekijken maar hij doet niks. Zie alleen een spotje over vliegtickets en heb nog even gewacht, maar er komt niks meer. Was wel benieuwd... jammer!
Wat raar Minyaweth... Dat van die vliegreizen klopt, dat komt eerst en dan na een paar seconde begint het filmpje....
Ik ben blij dat de titel van dit topic zo duidelijk was. Ik wist gelijk dat ik dit bericht niet wilde lezen en heb dat dan ook niet gedaan. Dank daarvoor, want ik ben in hetverleden wel eens vaker geconfronteerd met dingen die ik eigenlijk niet wilde zien omdat ik dat niet kon handelen. (Ik ben gelijk naar pagina 2 gegaan om dit te typen).