Hallo allemaal! Ik zit met iets in mijn maag. Ik heb kraamzorg gehad van Partula. het was echt verschrikkelijk. ik heb een keizersnede achter de rug en had veel complicaties. De arts vond dat ik de hele dag kraamzorg nodig had omdat ik echt niets kon ik lag de eerste dagen boven in bed. dus van 8 uur in de morgen tot 16.30 uur. Eeste dag kwam iemand van Partula. Nou ze deed niets anders dan eten ( ik overdrijf niet mensen elke keer ging ze naar de koelkast) en praten en met mijn kraamvisite ooh ja en koffie de hele dag koffie drinken Uiteraard mag dat wel maar er moet toch ook wat gedaan worden toch? Ik had helemaal niets aan haar. de volgende dag kwam ze binnen en meteen koffie drinken anderhalf uur voordat ze naar mij kwam, mevrouw wilde bijkomen. ze deed werkelijk niets voor ons. Mijn vriendin die even langs kwam die maakte thee of koffie voor me ze VERSCHOONDE MIJN DOCHTERTJE en ging haar temperateren. toen ik er wat van zij. zij ze dat ze dat niet doet wat dat hoort niet bij haar taak. Ik heb het hoofdkantoor gebeld, en ze zeiden dat ze morgen een andere zou komen om 8 uur. wat denken jullie? om 12 uur was ze er nog niet! ik weer bellen zei die man van Partula zei dat ze is onderweg was. toen het 14 uur was toen was ik er klaar mee en belde ik die man op en zei dat ze niet meer hoefde te komen, was meneer boos??? Nou ik snap het gewoon niet of verwachte ik te veel van een kraamzorg! ik zit er erg mee. Ze hebben echt mijn kraamtijd verpest! wat moet ik hiermee?
Nou ja zeg, daar is ze dus niet voor, ik zou een klacht indienen, tenzij het al een jaar geleden is. Zoiets hoort niet en dat mogen ze daar wel weten. Een kraamhulp is hulp voor jou en je kindje en niet voor haarzelf om bij te komen , dat doet ze maar thuis lijkt me. En werkelijk gewoon niet op komen dagen is not done!! En dan moet die meneer vanachter zijn telefoon ook maar een cursus omgaan met mensen gaan volgen, want boos worden slaat echt nergens op!! Sterkte en echt balen dat je zo je eerst week met je kleine hebt moeten ervaren.
Je klacht indienen. En je verzekering bellen zodat zij op de hoogte zijn van de gang van zaken. En vragen of je en andere kraam bureau mag.
Wat vreselijk! Ik heb ook rampzalige kraamzorg gehad (thuiszorg West-Brabant). Deden alsof ik een debiel was, gingen in mijn ogen héél verkeerd met mijn ventje om, verdraaiden vanalles.. Het kan je eerste tijd met je kleintje inderdaad goed verpesten.. Opzien tegen de volgende dag, alleen maar omdat die gruwelijke kraamverzorgster weer komt.. Ik zou ook een klacht indienen! Bij mij heeft Thuiszorg West-Brabant er niets mee gedaan, maar hopelijk nemen ze jou wel serieus!
Meis wat vreselijk dat je kraamtijd zo wordt verziekt door de kraamzorg. Ik zou inderdaad een klacht indienen en vragen of je bij een ander bureau zorg kan krijgen. Ik weet hoe het is als een kraamverzorgster je kraamtijd verziekt :x die periode krijg je nooit meer terug terwijl dat juist genieten zou moeten zijn
Oh jasses! Wat een walgelijk bureu. Vandaag nog bellen om een andere/goeie kraamhulp te regelen die niet afhankelijk is van openbaar vervoer en ervaring heeft met ks en aangeven dat je sowieso een officiele klacht gaat indienen. Ze zijn niet goed geworden daar! Hoe gaat het met jou? Kun je wel herstellen? Hopelijk kun je gauw tot rust komen om te genieten van je kleine meid en om te herstellen. Sterkte!! Sterkte meid!
zorgen dat je een klacht indient bij het hoofdkantoor en ook gelijk een klacht indienen bij de branche organisatie! wat ik me afvraag lag er voedsel van nummer 1 in de koelkast als pakte ze het eten van jullie???
Wat erg !!! Zo hoort het absoluut niet te gaan! Ik heb echt compleet andere ervaringen (Groene Kruis). Ben beide keren qua huishouden, eigen verzorging en verzorging van de baby echt enorm in de watten gelegd. Belachelijk, ik zou ze bellen, en misschien zelfs kijken of je melding hogerop zoeken als ze niet adequaat reageren (weet niet wat dat zou moeten zijn, maar er zit altijd een connectie tussen kraamzorg en je verzekeraar?). Wat naar voor je, je kraamtijd is al zwaar genoeg zonder zulke onzin, bah!
Als t goed is komt Vk ook nog geregeld langs en d kraam moet met haar ook dingen bespreken of overleggen dus sowieso ook tegen j Vk zeggen en bij het bureau een klacht indienen en probeerden ander bureau regelen zsm Mss kan j moeder of partner dat even regelen en voorleggen wat er speelt! J hebt j rust nodig nu! En moet goed kunnen herstellen
Belachelijk zeg, zou gelijk een andere kraamzorginstantie vragen of zij misschien nog iemand hebben die kraamzorg kan verlenen? Want aan zo'n muts heb je niets! Kennelijk denkt ze dat haar takenpakket koffie drinken is Ik had zo'n iemand denk ik na een paar uur al uit mijn huis gegooid. En daarnaast natuurlijk klachten indienen. (zou dit topic wel even naar het juiste gedeelte laten verplaatsen)
Helaas wel herkenbaar voor mij.. Ik had dan wel een ander kraamzorgbureau: Pantein. Maar die vrouw die ik had, deed ook het liefste praten en mij masseren. Op dat moment vond ik het allemaal wel goed, want het was erg verwarrend allemaal: Mijn zoontje in de couveuse, ik nog helemaal dizzy en moe van alle emoties, 4 keer op en neer rijden naar het ziekenhuis per dag, die kraamzorg die dan nog eens langskwam.. Zij vond ook dat ik de eerste prioriteit had, en het huishouden kwam voor haar op de laatste plaats.. Toilet schoonmaken hield voor haar in: WC bril poetsen, chloor in de pot, en een wc-borstel er doorheen.. Duss... Ik heb nooit een klacht ingediend, maar heb daar nu nog spijt van. Doen dus!
Klinkt idd niet ideaal maar om te zeggen dat je kraamtijd daardoor verpest is, vind ik nogal overdreven.
Hoezo is dat overdreven? Als je een zware bevalling/keizersnede hebt gehad en op advies van 8.00-16.30 kraamzorg nodig hebt omdat je NIKS kan en NIET mag tillen en de kraamzorg zit alleen op hun luie reet koffie te zuipen terwijl jij 0,0 mobiel bent, geloof me, dan is je kraamtijd zeker wel VERPEST je kraamtijd hoort een tijd te zijn waarin je verwend word, en lekker uit kan rusten en genieten van je pasgeborene, iets wat TS nu niet heeft gehad
?? Hoe kan jij het nou overdreven vinden dat TS vindt dat haar kraamtijd verpest is.... Jij was er toch niet bij....?? Beetje kortzichtige opmerking! Zeker omdat TS een keizersnede heeft gehad met complicaties.... Triest..
Eens met Daantje22 en SanneBc. Dit verpest jemkraamweek! Je bent afhankelijk, hebt hulp nodig in een situatie die je net iets andes had verwacht en gehoopt en dan dan komt er nog z'n flapdrol die je daarmee moet "helpen"? Nou mijn kraamweek zou ook verpest zijn!! Overdreven of niet......