Ik weet niet zeker of ik op het goede topic zit, maar anders merk ik het wel. Wie heeft er ook de mobiele telefoon van nijntje? Mijn zoontje heeft hem gisteren gekregen via het werk van mn man. Maar ik vind de geluiden zo zacht. Is dat normaal? Je hoort het eigenlijk alleen als de telefoon dicht in je buurt is en er geen achtergrondgeluiden zijn. Ik heb de batterijen al vervangen dus daar ligt het niet aan. Ik heb het idee dat mn zoontje hem daardoor ook minder leuk vind.
Klopt, dat heeft de telefoon van Jelle ook... Hij vind het lichtje wat erop zit dan ook interesanter dan de geluidjes... Eigenlijk vind ik het een beetje een miskoop... Edit: Ik heb hem zelfs open gemaakt om te kijken of het speakertje wel goed zat...
raar he!? het klopt dus wel. Maar ik vind het maar vreemd dat ie zo zacht is. Terwijl er zoveel dingen juist wel wat zachter kunnen. Ik zei al tegen mn man dat het misschien ook gedaan is omdat kindjes hem tegen hun oor houden en dat harde geluidjes dan niet goed zijn natuurlijk. Maar zo zacht vind ik echt overdreven.
Niels heeft ook zo'n telefoontje en inderdaad, ik dacht in het begin dat de batterijen wel bijna leeg zouden zijn. Niet dus... "Gelukkig" heeft hij al genoeg speelgoed wat wel een enorme herrie maakt .
Ja, idd.. dat dacht ik ook al van dat tegen het oor houden. Maar als je dan hoort hoeveel herrie ander speelgoed maakt, zal dat ene ding er ook niet aan helpen...
Hier is al eerder een topic over geweest (weet niet of het ook een Nijntje foon was maar in ieder geval een kindertelefoon). De tip was daar om het lipje wat je er hebt uitgetrokken (?) er weer in te proppen en dan af te knippen. Misshien werkt dit voor jullie ook. Wij hebben voor Sofie ook een telefoon die zacht staat, ik vind dit persoonlijk erg fijn want ze houd hem de hele tijd bij haar oor en zo krijgt ze geen gehoorbeschadigingen. En ik heb er zo ook gen last van
NIet over de mobiel... maar de nijntje telefoon (dus zo'n ouderwetse ) maakt overigens wel een (verschrikkelijk) hard geluid Die kan je overigens wel hard en zacht zetten...
Niet alleen met een Nijntje telefoon, ook met 2 andere mobieltjes. 1 van sesamstraat en 1 van Fisher Price. Die dingen zijn zo zacht. Batterij is vervangen. Grote miskoop tot nu toe, waardeloze rot dingen.
Dat wordt dus heel bewust zo gedaan.. En het gehoor van onze beebs/kids is zoveel beter dan het onze dat ze het echt wel horen hoor En ik ben er persoonlijk nog steeds heel blij mee dat ie zo zacht is, ik haat al dat geluidjes speelgoed
Naomi heeft de Sesamstraat tel. En ze houdt hem steeds dicht bij haar oor. Ook als ze toetsen indrukt. Ik vindt het zelf, persoonlijk, wel goed dat het geluid zachter is..