ik had het er van de week metmijn zus over of het nou echt is en ofje echt het geld krijgt. iemand het al eens geprobeerd?
ik heb op die site gekeken en voor mijn telefoon krijg je maar 70 euro terug ofzo terwijl die inn de winkel z,n 500 euro kost haha en als die niet werkt krijg je er zelfs nog minder voor
pff voor sommige krijg je 4 euro.. die echt vorig jaar nog 100 kostte... kan je ze nog beter aan de stichting geven voor apen van diergaarde blijdorp.
Ja, en wat gaan hun met die telefoons doen? Kan het zo namelijk niet terug vinden... Want, ik quote: U levert een bijdrage aan goede doelen. U kunt een deel of het geheel van de waarde van uw mobiele telefoon doneren aan een goed doel. Daarnaast doneert zonzoo een extra 5% van de waarde van uw mobiele telefoon aan een goed doel! Klik hier voor een overzicht van de goede doelen waarmee wij samenwerken. Dus, jij krijgt er wat voor wat je dan weer aan een goed doel kan schenken. Wedden dat ze die telefoons met veel winst weer verkopen? Via marktplaats ofzo
Die donatie die hun doen doen ze zeker op hun eigen rekening Slaat nergens op die site, ik zou het dus nooit doen ...
Mmmm als ik onze 3 mobiele telefoons verkoop krijg ik er nog 140 EUR voor. Dat vind ik best veel geld voor toestellen die toch liggen te verstoffen in de la!
Hmm, ik vind het wel apart dat er voor relatief nieuwe toestellen zo weinig geld wordt uitgekeerd. Ik heb hier toevallig nog een samsung f480 touchwiz liggen die in de winkel iets meer dan 200 euro kost. Op de site zou ik er 35 euro voor krijgen . Wel een beetje apart..