hallo Kunnen jullie mij adviseren welk formaat isoleerfles van RVS ik moet nemen? je hebt ze van 0.5/0.75/1 liter, (en nog groter , maar groter als 1 l lijkt me een beetje veel)
Ik had ook 0,5 liter. Daar deed ik dan 300 ml koud water en 150 ml gekookt water in. Dan was het, zeker een uur of 7, gelijk op de goede drink temperatuur. Thermosfles was van de Hema. Nu krijgt Mara alleen nog 's morgens en 's avonds Dreumesmelk. Ik gebruik de thermosfles niet meer. Meestal zijn we dan thuis of op visite. Dan maak ik het aan met 2/3 koud water en 1/3 gekookt water.
Heb er eentje van de action van een halve liter. Is echt genoeg. Ik gebruik hem voor de nachten of als we op pad zijn.
Ik had een grote thermosfles gekocht. Maar dat was omdat we op vakantie gingen naar zuidfrankrijk toen hij 10 weken was. Dat zouden zeker een fles of 3 a 4 zijn die we onderweg moesten geven. Daarna op de terugweg nog gebruikt verders niet. Ik doe altijd als we weggaan, vlak voor vertrek water koken, in de fles en dat in een flessenwarmer (zo n tasje om de fles heen), dan is eer ik de fles wil geven het water nog lauw. Prima drinktempratuur. Vind slepen met een thermoskan lastig. In ned kan je gewoon overal wel je fles opwarmen. Je wordt inventief hihi.
Ik had er eentje van een halve liter of van driekwart liter. Ik vulde die gewoon volledig met kokend water en in een aparte fles had ik koud water (hetzij afgekoeld gekookt, hetzij "flessenwater")
Wat ik deed, was een half uur voordat het flessentijd was, alvast het water in de fles gieten. Dan was het ook mooi op temp. Moeten ze wel op tijd komen altijd natuurlijk en dat deed onze knul en doet hij altijd wel Had wel altijd flesje bronwater erbij idd.
bedankt voor jullie reacties Heb gisteravond een thermosfles besteld bij pinkorblue voor 10 euro. RVS van merk reer. Bedankt voor jullie tips! Altijd handig , die ervaringsdeskundigen
Hier eentje van 300 ml. Gebruik het alleen onderweg en tijdens vakantie. Doe het vol met gekookt water en heb een flesje koud bij me. Maar in het begin gebruikte ik er eentje van 500 ml. Omdat ze toen alleen gekookt water kreeg.