hmm ik wilde ook voor de nijntje gaan...dochter is vaak wakker rond 5:15 uur en 6:30uur en verder slapen..echt niet!! fijn om jullie ervaringen te lezen!
Ik had er 1 via mp gezien..alleen als ik nu even google zoek kan ik net zo goed een nieuwe kopen..kom met verzendkosten op dezelfde prijs.
Ze zijn 40 euro toch? Er is ook nog een advertentie waar je hem voor 25 euro kan krijgen hoor! Ik heb met haar gemaild, maar koop m toch bij consider.
Hier werkte hij 2 dagen, als Nijntje de ogen open had mocht ze komen. De derde dag riep ze een uur na het naar bed brengen: mama! Ik mag naar beneden Nijnie heeft zijn oogjes open. Bovenop de kast vind ik niet handig omdat ze dan niet kan zien of zijn ogen al open zijn(donkere kamer) Geluid hebben we namelijk uit staan.
Hier werkt ie prima. Af en toe is ie eerder wakker maakt de lamp aan en kruipt dan weer het bed in. Vind dat prima, want hij mag pas mama of papa roepen als nijntje de ogen open heeft. Denk dat het ook per kind verschillend is wat werkt. Het klopt dat de wekker tikt, maar denk dat het voor kindjes wel rustgevend zou kunnen zijn..
we hebben hem nu 2 dagen gebruikt, en ik ben nu al een hele blije mama kan natuurlijk toeval zijn, maar ze komt nu pas bij ons wanneer Nijntje het liedje voor haar heeft gezongen ze slaapt nu zo en zo 1 tot 1,5 uur langer dan anders. ow ja en dat tikken word door onze dochter niet als storend ervaren volgens mij..
Tip van het schemerlampje werkte hier niet. Wij hadden het lampje van zijn broertjes gepakt, hij ging gelijk huilen.. Die is niet van mij maar van R... Hij vond het ook eng.. Ik zou nijntje slaaptrainer van Consider kopen maar dat ging niet door.. Heb iemand hem hier nog te koop?? Want ik was met iemand in onderhandeling op mp en toen was hij opeens weg.
Marktplaats.nl > Nijntje slaaptrainer 30,00 inclusief verzenden - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Educatief en Creatief kwam ik ook nog tegen op mp
Ik ben ook naarstig op zoek, want de schemerlamp met timer werkt hier niet. Het is hier dagelijks 6 uur terwijl hij dan stiekem nog erg moe is ook.... Ik vind ze alleen best aan de prijs. Heb je buiten die van nijntje nog andere, goedkopere? Of iemand die m aan mij wilt verkopen?
Ik vind hem ook aan de prijzige kant.. Daarom vroeg ik ook of iemand hem hier wilde verkopen. Ik kon hem voor 20 euro kopen op mp maar helaas is dat ding alweer weg
Op MP zag ik dat je rond de 30 euro wel een kan kopen! Vind ik het op zich wel waard als ik zeker wist dat het hielp Ik denk er nog even over na... Op zich vind ik de verhalen hier wel hoopgevend. En dat ie hard tikt daar hebben de meeste kindjes geen last van.
Ja als het werkt dan heb ik het er ook wel voor over.. Maar om te proberen is het idd zoveel geld he!
bij ons werkt dat aapje prima!! Ze heeft hem nu al een half jaar ongeveer. Er is wel een tijdje geweest dat ze alsnog aan ons bed stond (met de wekker erbij haha) en riep dat de wekker nog niet wakker was. Maar toen zijn we gewoon consequent gebleven met haar terugleggen in bed om te wachten tot de oogjes opengingen. nu gaat het weer prima.
Via Ikbenzomooi.nl de lifestyle en kado webshop voor baby's, kinderen, mama's en papa's heb ik er 1 besteld van babyzoo! Geen verzendkosten ( Dat trok me over de streep ) Via MP verkopen ze hem voor net zoveel door dus mocht t niet werken issie ook snel weer verkocht! Volgens mij duurt t alleen nog een week voor ie in huis is...:x
Wij hadden hem, maar hebben deze na een week geretourneerd. Hij tikte heel hard en ze kwam er juist mee aanzetten in de ochtend om te vertellen dat Nijntje nog slaapt maar dat zij toch echt al wakker is. ze snapte de essentie wel en ging soms dan wel terug naar bed maar al met al....nee, ben blij dat ie weer weg is! Vanmorgen hebben we tot half 9 kunnen blijven liggen, dan lukte met Nijntje niet!
Kan je m dan ook weer retourneren?? Want dan ga ik dat ook doen als hij niet werkt! Waar heb je hem gekocht?
Vroeg je het aan mij??? Ik heb de link waar ik m gekocht heb in mn vorige post gezet. Hoe het met retourneren zit weet ik niet, staat vast op de website, maar ik had eerder bedacht dat mocht hij niet bevallen ik hem via marktplaats voor 30 euro hoef te verkopen om geen " verlies" te lijden, nou dat hopelijk wel lukken?! Voor zoveel staan ze allemaal MINSTENS te koop!
Ik ga de truc met de tijdschakelaar en het schemerlampje maar eens proberen.... vanochtend was het hier 5.15...grmbl...:x Ben gewoon misselijk van de slaap.