Ons zoontje willen we over 3 maanden over verhuizen naar een groot bed. We krijgen er als alles goed gaat een kindje bij en hij krijgt dan een nieuw kamertje. Nu ben ik heel erg aan het twijfelen wat voor bed het handigst is. *een peuterbed met een opstaande rand rondom het hele bed *een bedje met aan hoofd en voeten eind een verhoging en in het midden laag *een bedje zoals je ze bij de ikea ziet met aan 1 kant een verhoging ter hoogte van het voeteneind tot halverwege het bedje. Wat voor bedje gebruiken jullie? Wat is het handigst? Ons mannetje is 1 jaar en 2 maanden oud. Alvast bedankt voor de tips. Gr. Susan
Ik vind het persoonlijk wel erg vroeg voor een "groot" bed. Heb je geen mogelijkheid om hem nog even in het ledikantje te laten slapen? Die meegroeibedjes van de ikea zou mijn voorkeur hebben. Die kan je dus groter maken naar mate je kindje groeit. zoals dit bijv: IKEA | Slapen | Kinderbedden | LEKSVIK | Meegroeibed Je kan nog een losse steun kopen die je dan in de opening zet zodat de gehele rand dicht is. Succes met beslissen. Groetjes Kim