tips gezocht voor kraambedankjes!

Discussion in 'De babyuitzet' started by baby4me, Jan 9, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. baby4me

baby4me Fanatiek lid

Apr 11, 2007
    1,830
    0
    0
    hallo,

wie kan me helpen aan suggesties mbt kraambedankjes?

Groetjes,

Baby4me

2. Konijn

Konijn Niet meer actief

Huh? 'Moet' dat ook tegenwoordig? Is dat dan net zoiets als wat je soms na een bruiloft krijgt? Kun je dan niet gewoon een leuk kaartje maken met een foto. Of een digitale foto maken van al het bezoek met het kindje en daar iets mee doen ofzo?

Ik heb nog nooit een kraambedankje gehad trouwens...

3. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,085
    3,869
    113
    Ik zag eens in een blad tissuedozen staan, met foto's van je kind erop afgedrukt. Misschien een idee.
    Maar ik heb hoogstens eens een kaartje gehad met een foto en bedankt, dus het hoeft niet.

4. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

Sep 23, 2007
    3,211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Kraambedankjes......... goh... nog nooit van gehoord.
    Wel een leuk idee trouwens, maar ik zou niet weten wat.

5. roses

roses Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    1,946
    1
    38
  6. augustus

augustus Niet meer actief

Mijn moeder vertelde mij gister dat zij ze zelf maakt. Ze kocht van die kleine ziekenhuis babyflesjes en deed daar muisjes in. Kaartje erom en mee geven. Klinkt erg leuk vind ik zelf.

7. baby4me

baby4me Fanatiek lid

Apr 11, 2007
    1,830
    0
    0
    bedankt voor jullie suggesties!
    Het moet idd niet natuurlijk maar in bep delen vh land is zo'n bedankje wel gebruikelijk en daarbij vind ik t zelf gewoon leuk om iets te geven aan de kraamvisite. :D

8. Marlie81

Marlie81 Bekend lid

Jun 17, 2007
    768
    0
    0
    Wij hadden bij Jasper blauwe ballonnen op een stokje. Op de ballon srond een ooievaar en zijn naam. Dit keer gaan we dat weer doen.

9. Samama

Samama Niet meer actief

Ik heb, voor als de visite komt, chocolade flikken met muisjes, en als ze weg gaan krijgen ze niks hoor.

10. AlmostMummy

AlmostMummy Actief lid

Nov 26, 2007
    302
    0
    0
    bij ons komt bezoek langs en die geef je dan wat lekkers..daarna geef je een babyfeest en dan krijg je cadeautjes voor jou en je kleine en als ze weggaan krijgen ze een bedankje mee

:D

11. baby4me

baby4me Fanatiek lid

Apr 11, 2007
    1,830
    0
    0
    wat voor bedankje heb jij?

12. AlmostMummy

AlmostMummy Actief lid

Nov 26, 2007
    302
    0
    0
    ik heb nog geen bedankjes daar w8 ik nog ff mee en jij

13. talia

talia Fanatiek lid

Nov 27, 2005
    2,561
    0
    0
    kapster
    belgie
    in belgie doen wij dat eigenlijk altijd hier heet het gewoon doopsuiker als je dit intikt bij google krijg je een hoop sites met leuke ideeen.

14. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    Ik koop bij de Xenos miniweckpotjes (0,90 eurocent) met daarin blauwwitte hartjes en een blauw lintje er om heen en dan een klein kaartje met de naam en bedankt! ;)

Even nog een vraagje. Als er een heel gezin komt geef je daar dan een bedankje aan of meerdere. Ik denk dat ik voor kleine kindjes een paar snoepjes in folie doe. maar als er bv een koppel weg gaat...geef je die er dan een of twee?

15. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Dat ze onze mooie zoon konden zien,
    vond ik al een bedankje op zich ;)

16. Harmless

Harmless Fanatiek lid

Oct 14, 2006
    1,986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mijn moeder is extreem crea-bea en die heeft allemaal onderzetters en boekenleggens gemaakt. (Daarop hebben wij gezet:
    Bedankt voor uw interesse. Met naam en geboortedatum erbij) Deze hebben we alleen aan de echte kraamvisite gegeven dus niet andere mensen of verdwaalde kaartjes.

Oja ik gaf er een per stel/familie. (Meestal)

17. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

ik ga wat fotolijstjes (van die kleine vierkante voor babyfoto's) kopen en zakjes en daar ga ik verassingen in doen (wat precies weet ik nog niet ga van die kleine aandenkjes zoeken voor erin, zoals zeepjes of badparels..) tule ga ik zelf kopen en er doopsuiker in doen. Lint ga ik halen voor strikjes te maken en de bedankkaartjes ga ik zelf ontwerpen en maken.
    En voor de kleine kinderen in de familie ( ik wil ze ook iets meegeven want is niet leuk voor ze als zij niets krijgen en de ouders wel en de kinderen hebben er toch niks aan) ga ik leuke doosjes maken en er hartesnoepjes in doen en nog kleine speelgoedje of puzzeltje met aandenken aan de kleine ;)
    Wij doen hier altijd veel met kraambedankjes :)

hier wat voorbeelden:

weet niet of de foto's zo mogen of dat het in een link moet anders sorry ervoor :oops:[​IMG][/url]
    [/img]

18. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

ik ga wat fotolijstjes (van die kleine vierkante voor babyfoto's) kopen en zakjes en daar ga ik verassingen in doen (wat precies weet ik nog niet ga van die kleine aandenkjes zoeken voor erin, zoals zeepjes of badparels..) tule ga ik zelf kopen en er doopsuiker in doen. Lint ga ik halen voor strikjes te maken en de bedankkaartjes ga ik zelf ontwerpen en maken.
    En voor de kleine kinderen in de familie ( ik wil ze ook iets meegeven want is niet leuk voor ze als zij niets krijgen en de ouders wel en de kinderen hebben er toch niks aan) ga ik leuke doosjes maken en er hartesnoepjes in doen en nog kleine speelgoedje of puzzeltje met aandenken aan de kleine ;)

hier wat voorbeelden:

19. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

hier wat voorbeelden:

Share This Page