de titel zegt het al, weet iemand waar ik een kerstmanpakje kan kopen? liefst 2e hands, maar evt nieuw mag ook..
Ik heb een setje tekoop!! Marktplaats.nl > Kerst setje - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 50 2x romperlange mouwen, 1 shirt lange mouwen, muts + sjaal. Het is maat 50 maar ik vind het als een 56 vallen. Ik hoor 't wel!
ik heb m bij mn favorieten gezet! ben eigenlijk op zoek naar een pakje dat ze echt eruit zien als een kerstman.. maar vind jouw setje ook leuk, dus misschien... kijk eerst nog ff verder.. zal ook ff bij h&m kijken, maar dat is niet hier in de buurt..
Ik heb ze vorig jaar zien liggen bij de Intratuin en bij de Makro...weet alleen niet of ze die dit jaar ook weer hebben.
Ja!! Ik heb er nog 1! Een echte. Hij is nooit gedragen want hij was te klein voor mijn dochter. Ik zal vanavond wel even een foto maken. Edit: Ik heb nu eventjes 1tje gemaakt. http://i34.tinypic.com/3090odx.jpg
ja zo iets bedoel ik! wat vraag je er voor incl. verzenden? evt antwoord via pb hoor als je dat liever doet!
Ik weet niet of ik hem nog heb, maar dit is het pakje wat ik heb. Het is maatje 56 als ik het goed weet. Ik kan morgen even voor je kijken, de muts heb ik iig nog wel.
Oooooooooooooooh die is leuk.....hihi heb net ook een onderwerp gestart....maar mijn zoontje heeft al maat 62-68 hihi echt geweldig hihi
ow online weet ik zo ff niet maar misschien als je ff googeld op: babykerstman pakje online kopen.. Dan vind je wel wat denk ik