Nijntje voor jongens?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door SannevH, 12 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

wij hadden nijntje grijs.. zijn eerste pakje was nijntje grijs.. lakentje, aankleedkussenhoes, badset nijntje grijs, rammelaar, bal.

2. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.637
    380
    83
    ..
    Ik vind dat nijntje grijs/zilver erg lief en voor beide prima kunnen..:)

3. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Nijntje (Niiiijjjjntiee) was hier 't eerste woordje wat m'n zoontje zei... ;) (Afgezien van 'papa', 'mama/mem', en Jooodiee (z'n grote broer Jordi)

We hebben hier niet eens veel van Nijntje overigens, een boxkleed, een rammelaar en muziekhanger (alles gekregen) maar Dennis is er helemaal weg van! Ik heb nu ook maar een paar boekjes aangeschaft want hij is ook helemaal van 't voorlezen op 't moment.
    Het kan dus prima voor een jongetje. :p

4. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ja leuk, mijn zoontje is ook fan van Nijna : D

5. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.859
    19.259
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ja hoor, lees het allereerste boekje nog maar eens. Daarin wordt ze toch echt gelijk geboren als dochter van meneer en mevrouw Pluis.

Ik vind nijn nog wel kunnen voor baby-jongens. Maar op het moment dat ze iets ouder worden (zeg maar als ze beginnen te lopen) vind ik het meer voor meisjes. Vraag me niet waarom, het is volkomen onlogisch. :D

6. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.094
    2.591
    113
    Limburg
    Ik vond nijntje eerder altijd stom! Totdat ik bij de v&d allemaal die schattige nijntje kleding zag hangen. Heb ondertussen een paar leuke, stoere nijntje kleertjes voor Ryan dus het kan zeker voor jongens!

7. MaaikeW

MaaikeW Lid

25 nov 2011
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nijntje is een begrip voor Nederlandse ouders en kinderen, het gaat er echt niet om of het voor een meisje of jongen is. Ze verkopen bijvoorbeeld Nijntje knuffels met roze of blauw accent, dus je kan dan daar je keuze in maken.

Ik ben gek op die Nijntje spulletjes en weet sinds afgelopen week dat we een zoon krijgen. Ik ga er niet minder om kopen!

Trouwens: als mijn zoon K3 leuk vindt, ga ik hem dat ook niet verbieden. Wat snapt zo'n kind daar nou van? Die luistert echt niet in detail naar wat ze zingen.

Ok, als hij jurkjes wilt dragen zet ik er wel een halt op :).

8. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    Oja hoor! Mijn zoontje van 3,5 maand vind nijntje geweldig!
    Als ik hem een rammelaartje geeft met een ander beestje, dan moet hij er niet zoveel van hebben, maar zodra ik nijntje geeft dan brabbeld en lacht hij er op los! Zal wel door het schattige gezichtje komen :D
    En ook wij hebben een aantal nijntje kleertjes, inmiddels past hij die niet meer, maar heeft ze in het begin wel aan gehad.

9. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Tuurlijk kan Nijntje ook voor jongens

10. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaa tuurlijk kan Nijn voor beide, sterker nog Wij weten nog niet wat het wordt en het enige leuke wat ik een neutraal kan vinden zijn de schattigste nijntje shirtjes en broekjes! verder ook een nijntje boxkleed aangeschaft! soo leuk met alle kleuren van de regenboog dus zowel roze als blauw, kan best vind ik!

Ik ga eens opzoek naar die geboortekaartjes waar ik van las!

11. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    ja wrm niet? ik heb ook boxkleed en spiraal cadeau gekrege van nijntje.

Deel Deze Pagina